Slapende billen na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ringeding, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik heb vorige week een keizersnede gehad en een mooie dochter gekregen.
    Nu heb ik sindsdien een slapend stuitje en billen.. Komt iemand dit bekend voor???

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hee ik heb 2 keizersnedes gehad, maar om eerlijk te zijn herken ik dit gevoel niet echt. Misschien moet je ff bellen met je verloskundige?!

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ik herken dit gevoel ook niet hoor, en heb ook een kz gehad nog niet zolang geleden ik heb alleen een dood gevoel bij me litteken.

4. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Dan vraag ik het morgen even aan de VK. Die komt een afsluitend gesprek doen (weet niet wie het is, vind het beetje onzin die controles van de VK als je in ziekenhuis bevallen bent.)

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hoi ik herken het wel, heb alleen geen KZ gehad. Ben bevallen via een tangverlossing en ws is een zenuw beschadigd. Ook is door de bevalling mijn stuitje scheef gaan staan. Na 5 maanden achtergekomen en deze is rechtgezet. Had er daarna geen last meer van, het was wel na 3 weken na de bevalling minder geworden.

6. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Ik heb 11 weken geleden een keizersnede gehad en ik herken het gevoel ook niet. Ik zou het zeker navragen bij je verloskundige.

7. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    De VK wist niet waardoor het zou komen. Als ik over paar weken nog last heb, dan moet ik eerder terug komen bij de gynaecoloog...

8. MvN

MvN Niet meer actief

Ik ben vorige week bevallen via een keizersnede, maar ik voel mijn poeperd goed hoor, t slaapt niet ;)

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben op dezelfde dag als jij bevallen met keizersnede :D maar ook ik herken het niet, dus ik zou echt even met de gyn bellen als ik jou was...alleen rond het litteken heb ik een 'verdoofd' gevoel.

10. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Dan zal het wel een gekke reactie van mijn lichaam zijn denk ik.
    Rond mijn litteken is het ook doof, en de huid vanaf de navel naar beneden doet zeer. Komt omdat het beetje gekneusd is (ben daar erg gevoelig voor.)

11. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Nee kan me dat ook niet herinneren, de 2x dat ik een keizersnede heb gehad. Ik zou gewoon even naar de poli gynaecologie bellen als ik jou was.
    Dat het rondom de wond 'verdoofd' aanvoelt is heel normaal, dat heeft bijna iedereen volgens mij. Dat trekt na een tijdje vanzelf weer weg.

Deel Deze Pagina