M'n nod is net op de dag dat m'n kat jarig is. Ik twijfel of ik anders al eerder met provera moet gaan beginnen? Of kan het zijn dat ik nog steeds ongesteld word die dag?
Ik zit ook een beetje Wat heeft de verjaardag van een kat met je ongesteldheid te maken? En sowieso: verjaardag van je kat???
Nouja, ik begrijp best dat dat vervelend is. Zit je dan niet echt op te wachten.. Ik zou gewoon even een paar dagen wachten en dan beginnen. Alhoewel.. Ik werd pas 12 dagen na het kuurtje ongesteld.. Dus dan zou je gewoon kunnen beginnen.
Wat ik me afvraag: Hoe oud wordt je kat? Ik denk dat e.e.a. ook afhangt van hoeveel last je hebt van je menstruatie. Ik hoor daarnaast ook wel eens dat dieren het ruiken/voelen als je ongesteld bent. Is dat met jouw kat ook het geval?
Voor de een is een hond belangrijk, voor de ander een kat. Ik snap het wel. Ik heb ook provera geslikt, en ben telkens op een andere dag ongi geworden. Misschien beter om wat later te beginnen. Maakt toch niet uit dat je dan net iets later een nieuwe cyclus hebt? Die paar dagen extra wachten maakt toch ook niks uit en dan zit je safe.
uhmm ik zou gewoon beginnen, of je nou op de "verjaardag"van je kat begint of later dat beestje word dan toch wel bang daarbij ga je een feest geven voor je kat? lijkt me niet toch
Natuurlijk krijgt dat beestje een feest! Niet zo groot als op haar bruiloft met Tommy de buurtkat maar toch.. Gewoon een taartje met wat visite in een kring
Arm ding.. Als je kat erg belangrijk voor je is, begrijp ik het wel hoor! Zoals Light ook al zei: Voor de ene is een hond belangrijk, voor de ander een kat. Provera stelt toch ook uit? Dan zou ik een week voor je nod beginnen. Hoop voor je dat je dan een paar dagen later ongesteld wordt.
Katten hebben geen benul van verjaardagen, dat is een menselijke uitvinding. Je moet toch ongesteld worden, dus bang wordt het beestje dan toch wel. En hij/zij gaat niet weten dat het dan minder erg is, omdat hij/zij dan niet jarig is. En, maar dit terzijde, ik vind het nogal -ehm- bijzonder om dit soort beslissingen überhaupt te laten beïnvloeden door de 'verjaardag' van een huisdier... Ik bedoel het echt niet onaardig, maar het is wel apart om zo je prioriteiten te hebben.
Okee. Nu heb ik echt het gevoel dat we in de maling genomen worden. Of het is dringend tijd dat jij met een professional gaat praten.. Maar dit voelt ernstig als trollen.
Haha, ook al getrouwd!! Dan snap ik die verjaardag helemaal. Wat ben je lief voor je kat zeg, schattig! Maar kun je niet gewoon meteen zwanger raken dan? Dan heeft je kat daar 9 maanden geen last meer van!!
Haha m'n pcos vriendinnen en ik werden een beetje moe van al die irritante onzin topics die de laatste tijd worden geopend dus we/ik willen inderdaad even een statement maken. Pcos awareness maand september