Hallo meiden! Ik heb een zoontje van 10.5 maanden, en meestal lees ik alleen maar de forums, maar nu zit ik zelf met een grote vraag, we zouden wel graag een tweede willen, en we zien wel wanneer het gebeurd. Maar nu heb ik gister positief getest met clearblue en met indicator, want ik voelde het aan mijn lichaam dat ik zwanger was. de test gaf aan 1-2 weken zwanger. Maar echt nog geen 2 uur later kreeg ik kramp in mijn buik, en vervolgens 2 uur later begon ik licht te bloeden, Ik weet echt niet wat ik hier mee moet, nu de volgende dag heb ik nog steeds buikpijn/kramp, en ik verlies vrijwel constant bloed, en het is helder rood. Ik ben bang dat het dus fout gaat. nu heb ik opnieuw een test gedaan, maar ik las de HCG nog een aantal weken in je lichaam blijft, dus die test maakt geen verschil. hoe weet ik nu of het echt mis is gegaan, en hebben mensen ervaring met deze situatie. weet iemand dan ook wanneer we weer opnieuw kunnen proberen zwanger te worden, want ik heb eerder gehoord, dat je niet gelijk na een miskraam kunt zwanger raken. Mijn cyclus is ook nog niet normaal geweest na mijn zoontje, dus ik was zo blij dat de test positief is, ik heb wel ovulatietesten liggen, maar dan ben je er elke dag mee bezig, en dat lijkt mij ook niet goed. Wie kan mij helpen? Groetjes Geart..