Gister onze 1e echo gehad. Vol goede moed erheen omdat ik veel symptomen heb. Maar helaas.. een leeg vruchtzakje. Volgens berekening zou ik ruim 7 weken zijn. Het vruchtzakje heeft ook de grootte van ruim 7 weken. Dus minder ver is bijna geen optie Er is een minuscule kans dat de embryo in de wand vh vruchtzakje zit, maar daar ga ik niet vanuit. Heb nu volgende week maandag de echo en gesprek met gynaecoloog Hoe verder. Pff ik moet t ff kwijt. Voel me zo verdrietig, Maar stiekem nog een heel klein sprankJe hoop
Ik heb vorige maand het zelfde meegemaakt, hier was wel een vruchtje maar geen hartactie. Ik heb veel erover gelezen op internet, bij eigenlijk alle positieve verhalen was er eerst geen vruchtje te zien was en later toch wel. Ik hoop voor je dat jou verhaal er ook zo een wordt. Sterkte in deze rottijd.
Heel veel sterkte, heel vervelend gevoel als eerste echo zo onduidelijk is.. heb het zelf ook meegemaakt en die week wachten is het ergste wat er is.. verzorg jezelf en praat erover!
Heel veel sterkte! Die onzekerheid is zo rot. Ik hoop echt voor je dat er op de volgende echo iets moois te zien is.
Dankjulliewel voor de lieve reacties.. De echo is niet maandag, maar woensdag.. Er was geen plek maandag. Het gaat inmiddels redelijk.. Ik heb nog steeds geen druppel bloed verloren, dus mijn lichaam stoot het zelf waarschijnlijk niet af.. Al heb ik natuurlijk nog steeds 6 dagen. Ik houd mezelf voor dat het mis is, dan kan het alleen maar meevallen.. Mocht het idd niet goed zijn, dan wil ik na de echo zsm gecuretteerd worden.. dan wil ik het ook mijn lijf uit hebben en dit hoofdstuk afsluiten..
Ik heb precies hetzelfde, zou bijna 8 weken zwanger zijn (hiervoor ook en miskraam met 7 weken). Vandaag gaf verlos aan dat er geen vruchtje te zien was, alleen een lege vruchtzak. Ook dit x weer een miskraam, moet vermoedelijk volgende week gecuretteerd worden. Ik ben ook erg down op dit moment, het was zo gewenst tegen beter weten in heb ook ik een mini sprankel hoop dat ze t mis hebben, maarja een lege vruchtzak met bijna 8 weken is niet normaal.. Veel sterkte de komende tijd en hopelijk snel goed nieuws met een gezonde zwangerschap!
Mamalove.. wat erg dat je dit nu voor de 2e keer moet meemaken.. Ook voor jou heel veel sterkte de komende tijd en neem de tijd om het opnieuw een plekje te geven..Houd je me op de hoogte? Knuffel
Ik zie dat het inderdaad niet goed zat. Het spijt me voor je. Er blijft toch dat beetje hoop he Sterkte de komende tijd.