Nou meiden, 8e cyclus na miskraam, mijn cyclus duurt meestal 30-31 dagen... Maar nu zit ik al op cd34... Ik heb vanochtend getest en die was negatief maar ik weet niet of ik mijzelf zomaar gek maak of wat, maar ik zie een vage streepje.. Zien jullie het ook?? Eigenlijk zie ik het niet zo in de foto eerlijk gezwgd, misschien verbeeld ik mij... Ik heb meer dan een week het gevoel dat nod aankomt maar het blijft weg... Ik heb wat drukkerig gevoel in onderbuik en soms steekjes, dus ja het kan wel wat zijn.. Voor de rest heb ik sinda 5/6 dagen heel veel stress genomen omdat ik paar familie problemen heb.. Dus ben beetje onzeker dat mijn menstruatie daardoor wegblijft??? Ik heb ook niet kunnen tempen deze cyclus dus alles is beetje onzeker... Ik ga morgenochtend testen en kijken wat de temperatuur is.. Meestal is mijn temp voor de ovulatie rond de 36.0-36.3... Dus morgen even kijken.. Maar voor nu kunnen jullie even jullie mening geven??? Wat denken jullie
Nee ik heb een miskraam in oktober gehad, niet nu🙊 Ik bedoelde na mijn miskraam, weer een nieuwe cyclus, al de 8e
Vanochtend was die nog negatief en nu zie je op DEZELFDE test een streepje? Volgens mij moet je alle testen binnen een bepaalde tijd aflezen. Dit staat ook in de bijsluiter en dat is niet zonder reden. Bij de plustesten waaronder deze Clearblue kan er na afleestijd een vals plusje ontstaan. Ik zou dus zeker nog even met een ander merk gaan testen en dan bij voorkeur niet zo'n plustest.
Nee niet nu, toen was er ook gewoon een zelfde streepje binnen de leestijd, ach joh, ik wacht gewoon af, als ik nie ongesteld word binnen 2/3 dagen dan zal ik weer gaan testen.. Ik ga morgenochtend ook weer eens beginnenn met tempen
Ik had vanochtend echt hevige buikpijn, het duurde 15-20 min, ik kreeg het heel erg benauwd.. Het leek echt op de pijn van miskraam.. Ik dacht dat ik bijna ga bloeden, leek alsof iets uit de vagina zou komen, er werd duidelijk iets geduwd naar beneden toe, maar ik heb geen bloeding gehad Wie weet wat dat kan betekenen?
Het gevoel wat jij beschrijft vind ik niet echt een symptoom van een zwangerschap. Ik herken het gevoel van het "duwen" van de baarmoeder wel toen mijn vorige zwangerschap met 6 weken mis ging. Maar ik denk dat als de pijn van een miskraam is, je al wel een positieve test had moeten hebben.
Ja onzekerheid allemaal.. Ik weet het niet even meer, is maar aankijken, misschien zet de menstruatie door, lets c
Ja, ik lees trouwens in je vorige topics dat je wel bekend bent met buikpijnen? Je geeft een paar keer aan dat je pijnen hebt die je herkent van je miskraam. Wellicht toch een idee om een keer een afspraak te maken bij je huisarts. Al is het alleen al voor je eigen gemoedsrust. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
Ja die buikpijnen zijn natuurlijk na ovulatie, daardoor denk ik elke keer dat het raak is maar dat is niet zo🙊 Dat zijn geen ernstige symptomen hoor.. Ik voel mij voor de rest gewoon goed.. Dit keer is dat niet het geval dus daarom beetje onzekerheid.. Ik ga vanavond even langs de dokter.. Even aankijken hoe het vandaag verloopt
De kruidvattesten zijn van wondfo (cassettes), misschien kun je ze online bestellen? edit: ik zie dat ze sowieso op amazon te bestellen zijn!
Bloeding is nog steeds alleen tijdens toiletbezoek, is wel wat meer en donker rood van kleur nu.. Tot morgen aankijken of het doorzet, zal dus eventueel mijn menstruatie zijn... Maar ik begrijp nog steeds nie waarom ik zo een hevige pijn had:/ is dat normaal?