Kan een voedselvergiftiging kwaad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Steeciaantos, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Hi,

Ik ben een beetje bezorgd.
    Mijn verloofde en ik waren gister middag bij mijn moeder op visite en daar een hapje gegeten. Vannacht werden ik en mijn verloofde dus wakker misselijk en overgeven met wat buikpijn. Ik denk dus dat dat eten verkeerd is gevallen ofzo. Nu gaat het dan wel weer gelukkig en drink ik momenteel wel goed :). Maar ben er wel van geschrokken.

Kan dit heel erg veel kwaad tijdens de zwangerschap?.

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Denk het niet hoor , ja kan ff de arts bellen als je onzeker bent , maar ik zou me niet al teveel zorgen maken , beweegt je kindje goed ?

3. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Zat ik ook aan te denken maar was even nieuwschierig :).

Mijn kindje beweegt hardstikke goed hij schopt veel een hard op dit moment ook. :) Dat is voor mij dan nog wel een redelijke geruststelling :)

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Zolang het geen dagen aanhoudt kan het geen kwaad. Ook tijdens je zwangerschap wordt je gewoon ziek. Je kan er wel zieker van zijn dan normaal omdat je lichaam meer energie nodig heeft.

5. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Thanks, omdat ik zelf dus eigenlijk vanaf van het begin van de zwangerschap niet ziek ben geweest vroeg ik het me af. :)

Ik ben er alweer zo goed als af, maag voelt nog wel een beetje raar maar voel me verder niet meer misselijk of iets. :) Mijn verloofde heeft er op het moment veel meer last van. :(:(

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nee, dat kan geen kwaad. Ik heb het gehad toen ik ongeveer 32 weken zwanger was. Ik heb de gyn voor de zekerheid toen gebeld. Als je diarree hebt, moet je erom denken dat je niet uitdroogt. Dus wel blijven drinken. En je moet binnen een dag of twee weer eten kunnen binnenhouden. Als het langer duurt, moet je wel even contact opnemen.

7. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Bedankt! :D Ik eet en drink ondertussen weer normaal :D

Deel Deze Pagina