maak ik mezelf nou gek met deze symptomen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mendie, Aug 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    hi lieve meiden,

ik ben een beetje gestoord aan t worden van mezelf...weet echt niet meer wat ik nou moet denken.

vorige week dinsdagochtend(11-8) had ik een positieve ovutest. s'avonds weer 1 gedaan en die was negatief, dus misschien had 'ie s'ochtends na t laatste staartje van de piek te pakken ofzo?
    s'avonds wel braaf geklust uiteraard.

afgelopen dinsdag(18-8) had ik wat steekjes en kleine krampjes, maar ik ben iemand die elke maand behoorlijk last heeft van pms dus ik sta nergens van te kijken. s'avonds ging ik naar de wc en bij t afvegen was mijn wcpapiertje een beetje roze. daarna kreeg ik hele erge krampen in buik, maag, bovenbenen en liezen. dit heeft de hele nacht en de ochtend erop aangehouden..alleen t roze verlies was dus alleen maar die ene keer..en de ochtend waarin ik dus nog zulke erge krampen had, had ik een paar druppeltjes bruinverlies.
    daar is t bij gebleven.
    nu heb ik wel af en toe felle steekjes onder in mn buik en soms de zijkanten. ook ben ik erg moe en voel ik me gewoon heel loom. vreselijke honger ook steeds. net zat ik gewoon rustig lekker gezellig hier op ZP te kijken en ineens voelde ik een soort krop in me keel en kreeg ik overvloedig speeksel, beetje dus wat je krijgt als je moet overgeven. het is niet zo dat ik super misselijk ben ,maar ook weer niet zo dat ik me erg lekker voel ofzo.
    mijn nod is pas over een week en sceptisch zoals ik ben, denk ik steeds: oke misschien kan t ergens wel een innestelingsbloeding zijn geweest( zou zomaar kunnen toch?), maar toch wel een beetje pms-en terwijl ik toch zwanger zou zijn kan toch haast niet? ook lijkt t me wel erg vroeg om nu al "misselijk" te kunnen zijn dan.

graag wat ervaringen van meiden of meiden die mensen kennen die zoiets ook heeft gehad.

sorry voor mijn mega lange verhaal, maar word echt een beetje niet zo goed van mezelf *bloos*

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    als je op 11-8 je ei hebt gehad , kun je nu testen meid , een lf duurt ong 14 dagen ....

Maar volgens je banner heb je 7 dagen geleden ong je ei gehad ...dat kan dus nooit de 11e zijn geweest dan zou ik zeggen

3. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    nou ja zeg, ik zat helemaal verkeerd in de agenda te kijken, sorry!

de 18de een positieve ovutest en de 25ste dat roze en de rest

sorry!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ja dat klopt beter , dan moet je nog ff geduld hebben meid !!!
    Wie weet , ik hoop het voor je , maar vergeet niet dat je lichaam je ook erg voor de gek kan houden !!!

5. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    ja id..en daarom word ik ook zo gek ervan!
    ik weet dat t een kwestie is van afwachten, maar vraag me gewoon af of meiden t een beetje hetzelfde hebben gehad en zwanger bleken te zijn :D

6. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    Ik denk dat je zo graag wil (wat ik me echt wel kan voorstellen) dat je lichaam daar onbewust op reageert en dat je ongi misschien daardoor wel uitblijft.

Heb nog even geduld en dan nog even en kun je testen!!!

succes

7. janneke10

janneke10 Nieuw lid

Aug 27, 2009
    4
    0
    0
    Hoi Mendie,

Ik snap helemaal wat je bedoelt, ik wordt op dit moment ook gek van de zenuwen. ik heb een positieve en negatieve test gehad. en een paar dagen klein beetje bruin bloedverlies. Terwijl in die dagen eigenlijk mijn ongi had moeten beginnen.

Ik durf nu niet meer te testen omdat ik ben bang voor een negatief resultaat.

Liefs janneke

8. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    @joycje,tuurlijk is t zo dat ik graag wil :D maar was er juist niet zo heel erg mee bezig, omdat ik niet wist of we op t goede moment hadden geklust..snapte even niet zoveel van mijn ovutesten.
    maar toen ik toen ineens dat roze en buinverlies kreeg een week na mijn ei ongeveer, ging ik toch wel even anders denken. tis niet zo dat mijn menstruatie nu uitblijft al, want donderdag is mijn nod pas.

@janneke10, wat spannend voor jou meid! mag ik vragen met welke testen je heb getest?
    heb je al meer nieuws?

9. janneke10

janneke10 Nieuw lid

Aug 27, 2009
    4
    0
    0
    mendie,

ik wens je alvast heel veel succes voor aankomende week!
    ik heb de test van clearblue en van sensitest gebruikt.
    bij sensitest krijg ik een positief resultaat (vanmiddag weer omdat ik het niet kon laten) en bij clearblue gister een negatief resultaat. het wel weer een vaag streepje maar goed een streep is een streep.

liefs Janneke

10. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    ren s heel snel naar de winkel dan en haal de kruidvat 2 voor 5 euro!
    die geeft nooit vals positief of vals negatief aan!
    spannend hoor! hoop gewoon een dikke vette streep straks meis!

11. Loesje13

Loesje13 Actief lid

Apr 3, 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Mendie,

Je verhaal klinkt erg bekend en idd zoals iemand hier al zei kan je lijf je enorm voor de gek houden. Maar toch, houdt moed, want spotting ongeveer een week na je ei is wel positief (dat had ik deze ronde voor het eerst en... tada!!)
    Suc met wachten meis en ik hoop voor je dat je binnenkort + test!

Enne, mocht je toch ongi worden: als je tempt, krijg je helemaal inzicht in je cyclus en kun je je ei precies goed opsporen. Het schijnt nl dat je een + ovutest kunt hebben, maar geen ei...

12. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    dankjewel!

ja als t deze ronde niet raak is, ga ik volgende maand tempen en smeppen :D je moet toch alles proberen he haha.
    maar ik hoop natuurlijk dat t niet nodig is en ik deze maand al zwanger ben :D
    maar als ik eerlijk ben, heb ik vandaag zo'n extra sensitive test gedaan van sensitest en die was witter dan wit en die kan je al doen vanaf 6 dagen voor je nod, dus zie t somber in.

en loesje, natuurlijk van harte gefeliciteerd! :D geniet er van!
    mag ik wel alleen nog vragen wat je dan precies had, qua spotting bedoel ik. had je daar ook behoorlijke krampen en steken bij?

13. Loesje13

Loesje13 Actief lid

Apr 3, 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Met spotting bedoel ik een heel licht (oud) bloedverlies. Eigenlijk te kort voor een inlegkruisje. Ikzelf heb er geen krampen bij gehad, tenzij stresskrampen meetellen (Help! Nu al ongi?!?!).

Hopelijk heb je er iets aan, suc6!

14. janneke10

janneke10 Nieuw lid

Aug 27, 2009
    4
    0
    0
    heb ik gedaan en die waren ook negatief, erg raar is het ben nog steeds niet ong. en voel me erg raar. probeer deze week nog een keer te testen mocht het dan weer negatief zijn en ben nog steeds niet ong. dan bel ik de dokter voor een bloedtest!

en hoe is het met jou?

Share This Page