vanaf wanneer wat voelen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Missmaria, Aug 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

Aug 29, 2007
    225
    4
    18
    dag dames..

ik had een vraagj.. ik kan me helaas niet meer zoveel herinneren van hoe mn eerste zwangerschap verliep voordat ik laat maar zeggen wist dat ik zwanger was hihi 8).. ik lees wel bij mn oude berichten de klachten die ik had toen ik al een aantal dagen overtijd was, maar niet hoe ik mij voelde voor de NOD.

ik voel me nu namelijk al zoo zwanger (in mn ogen)... ik moet donderdag ongesteld worden... maar voel me buik borrelen, steekjes. en 's avonds erge hoofdpijn en misselijk?

Is dit eigenlijk al wel mogelijk voor je NOD?... en is het zo dat je met je 2de zwangerschap al veel sneller een buikje heb?

liefs ;)

2. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    er zijn geloof ik veel vrouwen die al voor hun nod 'kwaaltjes' hebben hoor, dus t kan echt!
    ook is t zo dat vrouwen bij hun tweede idd sneller een buikje hebben, maar hoeveel sneller geen idee!

ik hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent! succes!

3. Missmaria

Missmaria Actief lid

Aug 29, 2007
    225
    4
    18
    jawel he ;) dat had ik idd ook al in mn achterhoofd!

ik heb toevallig vrijdag een echo bij mn gyneacoloog omdat ik bij mn eerste zwangerschap een cyste had. Nu gaat hij vrijdag nog een extra controle doen (waar ik zelf om heb gevraagd)... maar ik hoop ook eigenlijk dat hij me vrijdag verteld....

uuhmmmm mevrouw.... ik zie geen cyste... maar wel een zwangerschap ;):D;)8) hihihii

liefs

4. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    dat zou idd geweldig zijn toch! :D

ik ga voor je duimen meis!

good luck!

Share This Page