Hallo dames, Eerst wil ik zeggen dat ik er niet van uit ga maar toch wil ik even mijn verhaal kwijt! Ik was 3 dagen overtijd had verschillende symptomen. Toen werd ik ongesteld tenminste daar ga ik vanuit. Eerste dag weinig bloedverlies maar een paar uur zon kramp gehad dat ik gewoon niks kon, zweten helemaal wit zo erg dat ik bijna flauw viel. Normaal duren die krampen heel de dag. De rest van de dagen ook niet erg veel bloedverlies maar genoeg. Tijdens mijn "menstruatie" en nu nog heb ik erg last van mijn borsten, mijn buik is opgezet( wat natuurlijk niks wil zeggen) Ik dacht ik ga ovulatie testen doen om te kijken wanneer mijn ei zou zijn. Ik zou nu in mijn ei zitten maar de testen blijven omo wit. Mijn vriend zegt doe gewoon een zwangerschapstest dan weet je het. Aan de ene kant denk ik ja dan weet ik het zeker en aan de andere kant heb ik zo iets van ik wacht nog wel. Nu mijn vraag zou ik nu een test kunnen doen? Of is het verstandig om nog even te wachten? X
Ik zou ook testen dan weet je het zeker. Als de zwangerschapstest negatief is kan je het loslaten want als nu je ei al zou moeten komen zou een zwangerschapstest al positief moeten zijn lijkt mij.
Ik zou ook gewoon testen Ondanks dat hij misschien neg kan zijn weet je waar je aan toe bent en dan weet je waar je aan toe bent.
Ik denk niet dat je zwanger bent. Je hebt je menstruatie gewoon gehad toch? Ik zou inderdaad even een testje doen deze zal dan nu echt duidelijk positief zijn als je menstruatie een innestelingsbloeding zou zijn geweest. Als deze negatief is dan kun je er vanuit gaan dat je voor nu (nog) niet zwanger bent.
Je kan ook nu gewoon testen lijkt me.. je bent anders al over tijd ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger ben gewoon ongesteld geworden maar bleef gevoelige borsten houden toch maar even een zwangerschap test gedaan en die gaf zwanger aan.. Daarna bloed laten prikken bij de dokter en in me bloed gaf ook aan dat ik zwanger ben maandag moet ik weer bloed prikken om te kijken of me hcg stijgt of daalt en woensdag een echo
ahh wel jammer! Maar nu weet je wel zeker iets. Dan ben je je niet dagen gek aan het maken zou het wel of zou het niet. Kun je weer vooruit kijken na deze ronde en het weer opnieuw proberen.
Het is inderdaad jammer! Maar zoals je al zegt dan weet ik het ook zeker. Alleen vind ik het vreemd dat mijn borsten zo gevoelig blijven maar dat zal hopelijk nu ook wel af gaan nemen😉 Nu hopen dat mijn eisprong snel komt haha