Maak ik mijzelf gek??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door toetjes, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Eerst wil ik zeggen dat ik er niet van uit ga maar toch wil ik even mijn verhaal kwijt!

Ik was 3 dagen overtijd had verschillende symptomen. Toen werd ik ongesteld tenminste daar ga ik vanuit.
    Eerste dag weinig bloedverlies maar een paar uur zon kramp gehad dat ik gewoon niks kon, zweten helemaal wit zo erg dat ik bijna flauw viel. Normaal duren die krampen heel de dag. De rest van de dagen ook niet erg veel bloedverlies maar genoeg.

Tijdens mijn "menstruatie" en nu nog heb ik erg last van mijn borsten, mijn buik is opgezet( wat natuurlijk niks wil zeggen)
    Ik dacht ik ga ovulatie testen doen om te kijken wanneer mijn ei zou zijn.
    Ik zou nu in mijn ei zitten maar de testen blijven omo wit. Mijn vriend zegt doe gewoon een zwangerschapstest dan weet je het. Aan de ene kant denk ik ja dan weet ik het zeker en aan de andere kant heb ik zo iets van ik wacht nog wel.

Nu mijn vraag zou ik nu een test kunnen doen? Of is het verstandig om nog even te wachten?

X

2. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Ik zou gewoon testen!

3. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Ik zou ook testen dan weet je het zeker. Als de zwangerschapstest negatief is kan je het loslaten want als nu je ei al zou moeten komen zou een zwangerschapstest al positief moeten zijn lijkt mij.

4. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Ik zou ook gewoon testen
    Ondanks dat hij misschien neg kan zijn weet je waar je aan toe bent en dan weet je waar je aan toe bent;).

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Ik denk niet dat je zwanger bent. Je hebt je menstruatie gewoon gehad toch? Ik zou inderdaad even een testje doen deze zal dan nu echt duidelijk positief zijn als je menstruatie een innestelingsbloeding zou zijn geweest. Als deze negatief is dan kun je er vanuit gaan dat je voor nu (nog) niet zwanger bent.

6. manuela83

manuela83 Actief lid

12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    ik zou voor de zekerheid toch een testje doen dan weet je het ook zeker

7. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames! Ik ga morgen een test doen!
    Ik laat het jullie weten

8. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Je kan ook nu gewoon testen lijkt me.. je bent anders al over tijd ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger ben gewoon ongesteld geworden maar bleef gevoelige borsten houden toch maar even een zwangerschap test gedaan en die gaf zwanger aan.. Daarna bloed laten prikken bij de dokter en in me bloed gaf ook aan dat ik zwanger ben maandag moet ik weer bloed prikken om te kijken of me hcg stijgt of daalt en woensdag een echo

9. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Kortste klap is testen. Dan weet je waar je aan toe bent. Succes! ☘

10. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou net een test gedaan zoals ik al verwachte negatief.
    Nu afwachten wanneer mijn eisprong is!

11. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    ahh wel jammer! Maar nu weet je wel zeker iets. Dan ben je je niet dagen gek aan het maken zou het wel of zou het niet. Kun je weer vooruit kijken na deze ronde en het weer opnieuw proberen.

12. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad jammer! Maar zoals je al zegt dan weet ik het ook zeker.
    Alleen vind ik het vreemd dat mijn borsten zo gevoelig blijven maar dat zal hopelijk nu ook wel af gaan nemen😉
    Nu hopen dat mijn eisprong snel komt haha

13. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Idd nu heb je zekerheid. Hopelijk lukt het snel om zwanger te zijn.

Deel Deze Pagina