Op de "rijtjes" foto zijn alle testen "ingedroogd". Hiervoor lijkt het alsof het oploopt. Maar das niet zo. Echter als je de foto's bekijkt van als de testen "net" gedaan zijn zie je duidelijk verschil. En dan zie je ook dat 9dpo een stuk verschilt dan 8 dpo. En dan in de zin van minder positief.
Je zou elke test ff kunnen druppelen met water zodat al het gele ingedroogde verdwijnt. Dan opnieuw de foto maken. Maar zoals ik al eerder zei. Je zit pas op 9 dpo. Geen reden om nu al aan te nemen dat het fout zit
Dank voor de reacties dames. Afgelopen Donderdag bloed laten prikken. Ik had toen een hcg waarde van 7,4. Wanneer is dit er uit?
Vandaag 11 dpo en 8 dagen na pregnyl Afgelopen donderdag had ik een hcg waarde van 7,4 in het bloed. Ik zat toen op 8 dpo en 5 dagen na pregnyl.
Ik vind hem duidelijker dan de verse van gisteren. Maar ander vraagje. Gebruik je wel max 4 druppels. Ik vind jouw testen enorm geel opdrogen Anders ff alle testen druppelen met water. Dan trekt het gele weg en kan je beter het verloop zien.
Ja ik gebruik het juiste aantal druppels. Alleen is de urine geconcentreerd. Ik houdt dit de hele nacht op en ik probeer savonds voor het slapen gaan niet al te veel meer te drinken.
Pregnyl heeft een halveringstijd van 33 uur. Maar de waarde in het bloed is anders dan je uitplast. Daarom kan je die niet echt vergelijken