Dat weet ik ook niet helemaal. Wat ik wel weet is dat hcg door je nieren later wordt afgedreven dan het in je bloed zit. Bij. op donderdag om 9 uur geprikt en toen 7,4. Kan het maar zo zijn dat wanneer je om 10 uur plast de concentratie hcg dan nog hoger is. En pas de dag erop in je urine op 7.4 zit
Denk nog alijd pregnyl helaas. Vind m niet oplopen en je zit pas 8 dagen na pregnyl.. Hoop dat ze snel aflopen of vanaf nu echt stukken donkerder gaan worden
Ik denk van niet. (Ik hoop van niet) Hij is duidelijker dan gister. En donderdag had ik nog "maar" 7,4 hcg. Lijkt mij daarom sterk dat de test daar nu nog zo duidelijk op reageert.
Ik had bij de IUI 2 follikels. En een twijfelachtige derde. En na bewerking waren de zaadjes van m'n man 32 miljoen.
Wow, wat positief allemaal! Wat ik al zei, de test wordt donkerder en je bent al 11 dpo. Ik durf je echt voorzichtig te feliciteren! Ik wil geen valse hoop geven,maar een test die op 11 dpo donkerder wordt, daar kun je niet omheen. Wat spannend voor je!
Ik heb op 7 maart pregnyl 5000 e gezet. Op 9 maart heb ik de IUI gehad. 11 maart begonnen met utrogestan. Op 12 maart heb ik pregnyl 5000 e gezet. Ik hoop dat het is wat ik hoop.
Ik heb ook getest met een Action test vandaag. Daar staat een Tuur streep Op. Dat maakt mij wel wat angstig.
Ja, ik denk niet dat je verschillende testen moet gaan doen en die met elkaar vergelijken. elke test is anders. eventueel vanavond testen met dezelfde test.