Ovulatietest, wie kijkt even mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Melian, 26 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Bekijk bijlage 529435

Ik realiseer me dat de foto's niet al te duidelijk zijn, maar wellicht dat jullie me toch kunnen helpen. Op dag 4 van mijn cyclus had ik een redelijk duidelijke streep op de ovulatietest staan, deze werd de dagen erna iets lichter, om nu - op dag 10 - zo goed als onzichtbaar te zijn. Normaal gesproken had ik altijd een cyclus van rond de 28 dagen en zou ik mijn ei rond dag 14 verwachten. Afgelopen maand was de cyclus ineens een aantal dagen korter. Ik zou het zo rot vinden als ik 'm mis. Hebben de ervaringsdeskundigen onder jullie advies?

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Gewoon door blijven testen, hopelijk komt je piek snel

3. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Welke anticonceptie gebruikte je en hoe lang ben je ermee gestopt? Hoe waren je cycli tot nu toe?

Soms probeert het lichaam tot een piek te komen en lukt het niet, dan gebeurt het wel eens dat je een tweede piek krijgt. Ik zou nog zeker doorgaan met testen.

4. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Anticonceptie gebruik ik eigenlijk al niet meer sinds eind 2010. Mijn cycli zijn altijd behoorlijk regelmatig geweest, alleen de laatste paar waren wat langer en wat korter dan de gemiddelde 28 dagen (tuurlijk wel eens eerder een uitschieter gehad, maar daarna altijd weer terug naar rond de 28).

Ik heb inmiddels vijf zwangerschappen gehad, waarvan twee succesvol in 2011 en 2014. De laatste miskraam was vorig jaar in juni rond de zeven weken.

Misschien ben ik te ongeduldig... ik zal sowieso doortesten. Gebeurt dat echt wel eens? Een tweede piek?

Deel Deze Pagina