Maak je er tijd voor of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eliesje, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    douche en me haren kammen ja.
    Make-up??? een dikke vette nee
    ook zonder make-up kan je er verzorgd uitzien vind ik.

2. Helemaal mee eens :)

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Was eigenlijk benieuwd bij wie het haar eraf ging zodra er kindjes kwamen.

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik heb dus echt altijd crocs aan :$ Sinds ze zijn uitgekomen kan ik op niets anders meer lopen.. Ik maak me wel iedere morgen opdoe mijn haar altijd netjes en heb altijd leuke kleren aan, alleen geen leuke schoenen haha, ook nooit sokken of het nu zomer, winter, regen of sneeuwt hier altijd zonder sokken.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het ligt eraan hoe ik me voel. Ik zorg wel altijd dat ik leuke kleren aan heb en dat mijn haar netjes zit, ik zou ook nooit in joggingbroek op straat lopen. Meestal heb ik wel lippenstift op, een beetje mascara en een beetje blush en dagcreme, maar verder niets. Sommige dagen doe ik helemaal geen make-up op, en mijn man vindt me dan mooier:Dzijn er meer mannen die helemaal niet van make-up houden? Heb het ook weleens van vriendinnen gehoord.

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ik vindt het juist leuk om me op te maken en gewoon fatsoendelijke (want ik ga niet in mijn joggingbroek ofzo) kleren aan te doen

7. Alita

Alita Niet meer actief

whaha zie je ook vaak he!

Nou ik wil gewoon altijd iets anders met mijn haar dus ja ze zijn eens geknipt maar nu niet omdat ik mama ben...vindt ik zo dom!
    Ben nog gewoon altijd cindy...en tja heb nu 2 meiden dat wel:D

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Mijn man ziet me ook liever zonder make up, hij zegt altijd dat hij het niet nodig vind omdat hij mij puur natuur ook mooi vind. Het is niet zo dat hij make up lelijk vind maar hij vind me zonder make up gewoon mooier.

9. Alita

Alita Niet meer actief

heb jij geluk ik zie gewoon niet uit zonder make=up:D volgens mijzelf dan he hahahahha

10. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Mijn ochtendritueel (behalve op zondag): douchen, haren kammen, gezichtsverzorging en minimaal mascara. Het is een kwestie van een minuutje (of 2) meer... Soms een poedertje, oogschaduw... ja daar doe ik geen uren over en zonder mascara zijn mijn wimpers onzichtbaar...

11. tulip

tulip Niet meer actief

Rare opmerking, ik heb altijd kort haar gehad niet iedereen heeft haar voor lang haar. Ik denk dat ik meer werk heb dan iemand met lange lokken.

12. kippiekip

hahahah iedereen is mooi ;)

13. Alita

Alita Niet meer actief

waarom raar? Je ziet het toch erg vaak dat vrouwen opeens hun haren afknippen? Omdat het zogenaamd makkelijker is

14. Alita

Alita Niet meer actief

jazeker!!! hahahaha:D

15. tulip

tulip Niet meer actief

Nee hoor dat is gewoon het beeld dat iedereen heeft. Als je moeder bent en je haar kort knipt dan hecht je volgens sommigen weinig waarde aan,je uiterlijk. Ik weet zeker dat mijn korte kapsel meer verzorging nodig heeft dan lang haar

16. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    En mijn haar is juist gegroeid sinds ons mupke er is...

17. Alita

Alita Niet meer actief

nou meid ik zie het gewoon veel in mijn eigen omgeving dat vrouwen opeens veel minder aandacht gaan besteden aan hun uiterlijk en de haren eraf gaan enz...zeg niks over jou persoonlijk;)

18. kippiekip

Wat doe je dan met je korte haren dat het langere tijd in beslag neemt dan met iemand met lang haar ?

19. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    Nou dan ben ik zo'n onverzorgde moeder..want ik heb mijn haren afgeknipt..van schouder lengte naar kort...maar niet omdat ik moeder was geworden..meer om het feit dat ik mijn lange haar zat was en wat anders/pittige kapsel wou hebben.

20. Chai

Chai Niet meer actief

Ik doe zelfs make up op als ik gewoon de hele dag binnen ben. Het is ook een beetje gewoonte, ik heb het altijd al gedaan sinds ik een beetje geleerd had hoe ik alles moest gebruiken.
    Zonder make up naar buiten is echt not done voor mij.
    Meestal hou ik het zo naturel dat mensen eigenlijk niet eens doorhebben hoeveel ik werkelijk op heb.
    :D
    En mijn haar is tot mijn bil zo ongeveer en dik ook nog.
    Mijn haartype kost juist meer tijd kort dan lang...

Deel Deze Pagina