dank je moet er heel erg aan wennen. hiervoor had ik behoorlijk lang haar. maar ik wou eens iets anders
MrsNuke mooie kapsel !!!! Ik herken het dat je wel eens iets anders wilt met je haren als je al een tijdje het zelfde kapsel hebt. - Ik heb nu halflang haar met een beetje laagjes en ik wil het weer naar lang terug laten groeien.
Oh, ja dat is echt drastisch he van lang naar kort. Ach het groeit weer aan en je hebt inderdaad is wat anders dan. Ik heb dat ook vaak gedaan, had wel altijd spijt...
het was net onder mijn bh band op mijn rug. ja heb daar 10 min zitten twijfelen heb mijn man gebeld daar had ik ook weinig aan die liet de keus aan mij maar heb dat ik thuis was savonds nog wel eff zitten jammeren omdat ik dacht ogh jeej wat heb ik in gnaam gedaan
Ik ben gedoucht en heb fatsoenlijke en schone kleren als ik de deur uit ga, maar make up draag ik echt niet altijd. Ik vind het niet te veel werk op het er 's ochtends op te doen, maar wel om het er weer 's avonds af te halen.
Ik probeer meestal wel een makeupje te doen 's morgens, omdat ik me dan gewoon iets beter voel. Maar wel vrij naturel hoor.
Ligt eraan Op maandag en vrijdag dan gaat M naar de peuterspeelzaal en als de ukkies dan nog slapen dan kruip ik er na het wegbrengen ook nog ff in. Ik zet dan een muts op, jas aan en spijkbroek over mn slaaplegging. De oudsten gaan zelf naar school (andere school) Maar anders ben ik gedouched, mn haar is gedaan en echt make-up doe ik niet op, alleen een gekleurd lijntje onder mn ogen (momenteel blauw/groen) Crocs zal je mij niet zo snel in zien, hoewel ze vast lekker lopen...
Oh nee niet veel tijd, maar ik heb lang haar, dat is borstel erdoor spul erin voor pluizen en klaar. Nog geen vijf minuten Foundation, oogpotlood, mascara en lippenstift wel. Gewoon spijkerbroek of spijkerrokje shirtje simpel. Zonder make-up ga ik de deur niet meer uit. (sinds ik over de 30 ben) Je zal mij nooit in een joggingbroek naar school zien gaan. Dat vind ik echt not-done.
Wow! Super leuk! Mijn kapst ziet het bij mij ook wel zitten, maar ik duf geloof ik niet zo goed (krullen)
mn haar doe ik terwijl t nog nat is van t douchen in een speld, klem of vlecht, dan zit t altijd goed. Make-up draag ik bij gelegenheden. Kleding moet wel soort van netjes, ik ga idd niet een een joggingbroek de straat op! Gympen heb ik niet eens meer, uggs of crocs heb ik nooit gehad.
Ik had nog een deel permanent aan de onderkant. Met het föhnen gaat het grootste gedeelte eruit. Maar moet het daarna nog wel eff stelen de punten dan. Dus als je het wilt moet je dat er voor over hebben
Ik draag nooit make-up, alleen bij iets feestelijks of als we uitgaan. Maar verder zie ik er wel gewoon verzorgd uit.
meestal neem ik echt wel de tijd om me op te maken en me haar leuk te doen. maaar op me vrije dagen als ik de oudste naar school ben beken ik dat ik ook weleens me jogingsbroek aantrek sleccchhttt , ga dr maar van uit dat mensen dan te slaperig zijn om het op te merken