mensen die alles door vertellen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

je kent ze wel mensen die alles door vertellen.

aant begin van het dorp ben je spring levend aan het eind van het dorp ben je al begraven.

ik heb daar echt een gruwelijke hekel aan mede door het feit dat woorden altijd verdraaid worden.

laatst ook ik zet iets op mijn fb een kennis van mij leest dat die verteld het tegen een kennis van haar en dat komt uit eindelijk bij mij vriendin die mij compleet overstuur op beld waarom ik dat niet verteld hem uit eindelijk na een hoop uitleggen heb ik die persoon gelijk geloost met de mededeling dat ze voor mensen zoals haar hele leuke namen hebben.

waarom doen mensen dit worden ze er zelf beter van of wat???

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nou meid
    ik vraag me dat al jaarrreeeeeeen af en helaas niets aan te doen !!
    is kl*te maar helaas bestaan die mensen meer dan ons lief is

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    die mensen hebben vaak zelf geen eigen leven...en genieten zo mee van diegenen die wél een leven hebben. door jaloezie of minderwaardigheidsgevoelens gaan ze lullen tegen wie het maar wil horen.\
    hebben ze ook eens wat te vertellen ;)

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ah zo irritant. Die hebben volgens mij weinig te doen.
    Ik had zo een vriendin, die klepte alles wat ik deed en zei op een verdraaide manier door. En ik heb dus vrienden verloren door haar.
    Mijn moeder en zus hebben er ook een handje van maar gelukkig wel minder erg dan die meid. Ik let wel altijd op mijn woorden als ik bij hen ben en vertel ze lang niet alles. Oppervlakkige dingen alleen..

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Tja idd.

Of je hebt van die mensen waar aan je beloofd het voor je te houden.

En als dan puntje bij paaltje komt verdraaien ze de waarheid en geven ze je nog een trap na.

Kan niet te veel zeggen hier in. Maar probeer het zo neutraal mogelijk even neer te zetten.

Een tijdje geleden kwam ik ergens achter. Waarschuwde die genen en zou het voor me houden. Heb ik ook gedaan.

Daarna ging iets mis ergens en vertelde ze dat ik haar niet gewaarschuwd had en dat ik die geen zijn kant koos.

Ik was ergens goed fout in maar werd gelijk even flink na getrapt door de waarheid zo te verdraaien dat andere dachten van he heeft ze dat ook nog geflikt.

Heb me lesje weer geleerd hou het voor me maar niet ten koste van me zelf meer.

6. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel moe word je daarvan indd ik ken het ook hoor vooral in de werkomgeving. ik ben zelf iemand die echt alles zegt wat ik denk wat soms ook heel fout kan overkomen maar liever dat dan alles achter iemand zijn rug. je weet ook niet wat je aan iemand heb dan he.

maar wat lullig zeg dat dingen die je hier schrijft zo omgedraaid worden ben je lekker mee met zo iemand. die heeft waarschijnlijk zelf niet zo'n boeiend leven ofzo

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Volledig mee eens, had het niet beter kunnen vertellen!

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik snap het niet

Er stond iets op je Facebook
    Een kennis van je leest dit en verteld dit door aan een andere kennis. Deze kennis verteld het door (en verdraait het) aan een (goede) vriendin van jou en belt jou overstuur op en daarna loos je de vriendin? Of de kennissen?

Want de vriendin heeft immers niks verdraait neem ik aan, of ben ik nu zo blonT :p

Maar snap idd wat je bedoelt qua dingen verdraaien. Helaas dacht ik dat sommigen hier wel overheen zouden groeien na de middelbare school, maar helaas :( heb er zo'n hekel aan!

9. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    En of ik die ken!! Grrr, beroerd word ik er soms van:p
    Dat is ook mede de reden waarom ik vrijwel niks 'los laat' over mijn 'situatie' als alleenstaande moeder. Mensen verdraaien alles. Iedereen DENKT alles te weten, en zo komen de roddels de wereld in. Het ergste vind ik nog dat het achter m'n rug om gebeurd. Denk je dat je mensen kunt vertrouwen, NOT!

Zo ben ik er in het afgelopen jaar al een aantal keer achter gekomen dat er allerlei onzin verhalen over mij de 'wereld' in gebracht worden, en door wie!? Juist, de mensen waarvan je dacht dat ze dichtbij je stonden en je steunden...

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

En weet je wat dan nog het ergst is, dan lullen ze wat door, en die lult weer wat aan die door en etc etc .. aan het einde is het verhaal zo verdraaid dat als ze er bij jou mee aankomen je minstens denkt dat het een nieuwe roddel over iemand anders is ;)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Momenteel weet ik er alles van!

WALGELIJK!

12. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    En zo is het!! Van 1 van de mensen die dit mij heeft geflikt weet ik ook dat het jaloezie heeft. De persoon in kwestie heeft zelf niet bepaald een leven en heeft nou ook niet bepaald veel bereikt. Iets wat op zich erg sneu is, maar ik denk dan van: waarom het 'afreageren' op anderen en andere niks gunnen!? Daar kan ik dan niet zo goed tegen!\

Ik probeer ook altijd maar te denken van: ach, pure jaloezie. Het is wel duidelijker dat mijn leven interessanter is dan dat van hem/haar, aangezien die persoon zo graag over mij wil praten, haha:p Maar makkelijk is het niet altijd..

13. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Heel vervelend inderdaad, maar als je iets op Facebook zet dan is het toch geen geheim?

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou als ze jaloers zijn op mij is er toch iets goed mis met die mensen:D
    Hier word er ook veel geluld over me en ik ben een doos die er nog echt mee gaat zitten ook:)

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee schat ik loos die kennis hahaha nee mijn vriendin niet die is me heilig!

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    ken er ook niet tegen...
    hier een leuk liedje:
    hendrik haan - YouTube

Dag, mevrouw van Voort
    hebt u 't al gehoord
    Hendrik Haan
    uit Koog aan de Zaan
    heeft de kraan open laten staan
    Uren uren stond ie open
    Heel de keuken ondergelopen
    Denkt u toch eens even!
    En 't zeil was net gewreven
    Tsss, tss

Dag, mevrouw van Doren
    moet u toch eens horen
    Hendrik Haan
    uit Koog aan de Zaan
    zeven dagen stond ie open
    Heel het huis is ondergelopen
    Denkt u toch eens even!
    alle meubels dreven

Dag, mevrouw van Wal
    Weet u het nieuwtje al?
    Hendrik Haan
    uit Koog aan de Zaan
    Zeven weken stond ie open
    Heel de straat is ondergelopen
    Denkt u toch eens even!
    Alle auto's dreven

Dag, mevrouw Verkamp
    weet u 't van de ramp?
    Hendrik Haan
    uit Koog aan de Zaan
    Zeven maanden stond ie open
    Heel de stad is ondergelopen
    Noum denkt u toch eens even!
    Niemand meer in leven
    Allemaal verzopen.

Kijk, wie komt daar aan?
    Hendrik Haan
    uit Koog aan de Zaan
    Hendrik hoe is 't gegaan?
    Had je de kraan open laten staan?

O, zei Hendrik, het was maar even
    Het hele verhaal is overdreven
    De keukenmat
    een tikkie nat
    onverwijld
    opgedweild
    zó gebeurd, zó gedaan,
    zei Hendrik Haan

Alle dames gingen vlug
    teleurgesteld naar huis terug.
    Ah, dat is alles

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee was ook zeker geen geheim maar alles ik er neer zet alles was goed in het zieken huis over 4 weken terug.

en er word van gemaakt dat ik 12 weken zwanger ben :( kun je egreipen dat mijn beste vriendin echt helemaal over de zijk was!

18. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft diegene wel een grote fantasie amfy;) vage shit snap wel dat je zo iemand uit je leven bant ja.. en allesandro waarom ermee zitten niet doen joh zonde van je energie mensen hebben altijd meningen over andere en je kan geen vriendjes zijn met iedereen dus lekker laten gaan

19. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Haha, je zou je vereerd moeten voelen dat ze over je 'lullen':p:p:cool:

Je bent niet de enigste hoor! Ik PROBEER mezelf altijd 'wijs' te maken dat anderen jaloers op me zijn, of over me lullen omdat ze zelf geen leven hebben, maar dat lukt lang niet altijd. Wat dat betreft ben ik heel erg gevoelig, ik trek me ook van alles aan en zit er dan ook echt mee:(
    Gelukkig wordt dat steeds minder en lukt het me steeds beter om dingen van me af te schuiven en er niet zo lang mee te zitten, maar dat blijft moeilijk!:(

20. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Oh ja, dat is wel heel raar!

Deel Deze Pagina