nou meid, het lijkt me hoog tijd dat jij even een stoomcursus zelfwaardering nodig hebt. Waarom zou niets meer kunnen helpen?
Ik kleed me smorgens leuk aan, maak me op en doe mijn haar. Dit doe ik niet voor mijn man maar voor mijzelf. Ik vind dat als je het niet voor jezelf doet je het ook niet moet doen. Gedurende de dag die ik wel nieuwe lipgloss op maar ik sta er nooit bij stil dat mijn man zo thuis kan komen en het dus even bijgewerkt moet worden.
Staat er inderdaad wel erg negatief he... ? Er zijn een (hele) hoop kilo's blijven plakken na de zwangerschappen .. dus kan mezelf niet meer als aantrekkelijk zien! Daarom doe ik er dus ook niks meer aan .. voor mijn gevoel maakt het toch niet uit! Gelukkig neemt vriend mij zoals ik ben ...
Hier heb ik er de puf niet voor. Op sommige dagen kom ik met moeite aan douchen/wassen toe. Verder heeft ventje t niet graag. Ik moet mijn haar in een paardestaart dragen, make-up wil hij niet en parfum stinkt. Toen ik voor een laserbehandeling ging zat daar ook de bikinilijn in. Van hem mocht dit niet (de bikinilijn dus). Maar ventje is ook een halve boswilde (hoezo mannendeo, een echte bok stinkt). Dus we passen bij elkaar denk ik
Het eerste wat ik 's ochtends doe is douchen, aankleden, geurtje op en doe ik mijn haar. Ik ga 's middags niet speciaal nog een keer opmaken of mijn haar kammen maar ik ruim wel altijd even netjes op. Het is voor hem zo lekker thuis komen in een fris en opgeruimd huis, dus rond 17.00 uur wordt alles even aangepakt en dekken we de tafel alvast zodat hij meteen kan aanschuiven wanneer hij thuis is. Dus ja, in die zin doe ik nog wel even extra moeite!
Ja hoor ik denk daar zeker wel aan. Ik weet wat mijn man mooi vindt dus tindens het winkelen hou ik daar al rekening mee. Ik gebruik ook make up omdat ik weet dat hij dat mooier vind.
Het enige dat ik doe is mascara op, maar niet speciaal voor hem. Ik tut wel eens lekker, haar mooi, leuke jurkjes, hakken aan en krijg dan vaak een compliment van hem dat ik er mooi uit zie. Maar ook als ik er voor mijn gevoel hondsberoerd uit zie, we samen in trainingsbroek het bos induiken om een stuk te wandelen, stopt hij, pakt me vast en verteld dan hoe mooi ik ben. Zwijmel, zwijmel. Soms een beetje too much, maar ik waardeer het erg dat hij me mooi vind. Volgens hem ben ik zijn schoonheid. Nu ik dit zo typ, klinkt het vreselijk slijmerig van zijn kant, maar dat valt in het echie reuze mee.
nee ik ga niet effe snel mijn make-up bijwerken nee.....dat vindt ik eerlijk gezegd ook onzin Maar ik vindt wel dat je altijd tijd aan je uiterlijk moet besteden...al ben je 50 jaar bij elkaar Zo`n onzin dat die vrouwen menen niks meer te hoeven doen als ze eenmaal gesetteld zijn
Ik zou t nogal makkelijk vinden om t niet te doen zivan, hij hou toch wel van me. Zulke types lopen er in de stad genoeg, kop op ontevreden en moddervet en ongeintereseerd in elkaar. Nee dank je, daar pas ik voor. Als je voor elkaar gaat moet je dat onderhouden, zowel als in uiterlijk, geinteredeerd blijven in en voor elkaar en moeite voor elkaar blijven doen, zoals bijv sex. Hier hadden mijn man en ik t gister nog over, ik vind hem na 17 jr nog steeds spannend en sexy, en alles behalve sleur, maar hier ben je zelf bij. Je uiterlijk onderhouden hoort daar wat mij betreft ook bij dit betekend niet dat je dikke laag plamuur op moet, maar zorg dat je elkaar mooi blijft vinden. Daarom hen je (oa) toch voor elkaar gekozen.
ik kleed me sochtends netjes aan en doe mn haar netjes. draag verder alleen wat mascara. en soms ook nog niet. verder werk ik niets bij de rest van de dag. maar dit doe ik niet speciaal voor mn vent maar ook gewoon voor mezelf. als je er een beetje fatsoenlijk uitziet voel je je ook beter vind ik
Bij ons is het er allebei! We maken ons zeker nog mooi voor elkaar, letten op ons gewicht en dat we er aantrekkelijk voor elkaar uit blijven zien. Ook geen dikke vette scheten laten in elkaars bijzijn hoort hier in dat pakket.. Ook voor millaman geldt die regel Maar we vinden het ook heerlijk een avond samen in joggingbroek op de bank te ploffen en onder een dekentje naar een filmpje te kijken. Make up nooit veel op. En ga zeker niet mijn neus poederen voor hij thuis komt. Weet je wat ook veel scheelt? Een leuk thuispak ipv die lelijke afgetrapte met gaten erin of dat truitje wat net te korte mouwen heeft. Alle troep hebben we weggegooid. Ook relaxen kan in leuk uitziende kleding.
Oh, nee hoor doe ik niet..ben al blij dat ie normaal door de kamer kan lopen met al die troep van die kids. Ben altijd normaal aangekleed, make up en haar gedaan. Als ik de deur uitga (geen boodschappen oid) zie ik er meestal wel top uit. Ok, wel met spuugvlekken uiteraard...
Ik zorg altijd dat ik onthaard en fris en fruity ben maar na een vermoeiende dag vind ik het heerlijk om een slobberbroekie en trui aan te doen. En make up sla ik wel eens een keer over maar hij ziet me graag zonder make up.
Ik draag zelden make up. Ik heb gelukkig een gezicht dat dat ook niet echt nodig heeft. Dus ik doe dat alleen bij speciale gelegenheden. Vriendlief is ook op me gevallen zonder make up dus dat scheelt een hoop. Is het die enkele keer net dat stukje extra . Verder zie ik er normaliter gewoon leuk casual uit. Speciale gelegenheden speciaal en verder ben ik gewoon mezelf. Is hij ook. Hij scheert zich ook alleen als ik hem naar de badkamer trap dus wat dat betreft vullen we elkaar prima aan . En toch zijn we hartstikke gek met elkaar.
Hier krijg ik toch een beetje raar gevoel van... Dus omdat hij het niets vind moet je er maar een jungle tussen je benen op na houden?
Ik maak me elke ochtend op (foundation,poeder,blusher,eyeliner,oogpotlood,mascara en lippenshit) en trek iets leuks aan en spuit een luchtje op. Dit doe ik op de eerste plek voor mijzelf en op de 2e plek voor mij man. Hij vindt mij prima zonder alles en het boeit hem niet zo maar ik wil dat. Ik zie er nu eenmaal mooieren en frisser uit als ik mezelf een beetje opknap. Maar evengoed trek en s' avonds een huispak aan en heb ik hondensloffen aan mij voeten