Maak jij je nog net zo op als 10 jaar geleden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kanarie, 12 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novi

Novi Niet meer actief

Ik woon in een grote stad in een populaire wijk. Hier loopt 80% van de ouders in de laatste modetrends en de overige 20% wijkt daar vanaf. Waarbij ik het bij 10% een positieve afwijking vind en de andere 10% ziet er in mijn ogen onverzorgd of saai uit. Maar die 80% vind ik ook wel vermoeiend. Het komt erg oppervlakkig op mij over. Zo uiterlijk gericht. Je hebt toch wel een eigen smaak en stijl waarbij je niet ALLE trends mooi kunt vinden? En al die metroseksuele mannen vind ik dus ook een enorme afknapper. Doe mij maar een wat "mannelijker" exemplaar. Oftewel ik pas echt totaal niet in deze wijk wat dat betreft, maar toch voel ik me er thuis :roflmao:

Neuzeke en suus1983 vinden dit leuk.
  2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.698
    113
    De metroman was alweer een paar jaar uit toch?

3. Mum1921

Mum1921 Actief lid

26 jan 2022
    395
    93
    28
    10 jaar geleden oogschaduw gloss mascara

Nu heel soms mascara verder niets.
    .ging 10 jaar terug veel uit . Nog geen Kids.

Nu komt het er gewoon niet meer van met de kinderen. En met corona in zwangerschap en bevalling heeft t ook geen prio meer. Heb eigenlijk al bijna zwarte wenkbrauwen van mezelf.

4. Mum1921

Mum1921 Actief lid

26 jan 2022
    395
    93
    28
    Zet er wel een filter op als ik me te bleek vind

5. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Haha ik ben over het algemeen gestopt met makeup dragen. Als ik het wel draag (bijv voor een gelegenheid) is het heel anders dan 10 jr terug. Concealer onder mn ogen, bronzer om te shapen, mascara.
    Vroeger droeg ik veel zwarte eyeliner en ik gebruikte foundation, die ik niet nodig had dus sloeg nergens op.

6. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ongeveer hetzelfde als 10 jaar geleden.
    Langer geleden had ik zwarte streep eyeliner en zilveren oogschaduw :rolleyes:

Elke dag eyeliner potlood (dus niet te hard) streepje oogpotlood onder m’n ooglid (nooit op het randje, dan lijkt je oog kleiner) mascara vaak twee laagjes. En wenkbrauwen teken ik wat bij met poeder.
    Ik gebruik ook elke dag een zonnebrand met tintje erin om te egaliseren, en tegen huidveroudering :thumup:
    Voor speciale gelegenheden doe ik oogschaduw op, bruin of goudkleurig en foundation.

7. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Ik zie ook weinig vrouwen met make-up hier. Dat wil niet zeggen dat de meeste vrouwen geen make-up gebruiken natuurlijk, zelf draag ik ook dagelijks make-up. Maar alleen thuis en absoluut niet buitenshuis. (En ja, ik begrijp best dat anderen daar iets van vinden hoor.)

En om on topic te blijven, dat is in 10 haar niet echt veranderd.

8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Ik snap niet dat anderen daar iets van vinden. Moet je lekker zelf weten. Om welke reden dan ook.

Neuzeke vindt dit leuk.
  9. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    10 jaar geleden droeg ik nog wel make-up,toen droeg ik vaak oogschaduw, oogpotlood, mascara en wat foundation voor mn wallen. Tegenwoordig vindt ik het wel prima zonder make-up. Heel soms doe ik nog wel make-up op maar dat is meer bij gelegenheden zoals een bruiloft ofzo of als ik niks te doen heb en me dus maar bedenk om op te maken, wat ik dan draag aan make-up is wat oogpotlood en mascara verder niks.

10. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Maar haal je het er dan vanaf wanneer je naar de winkel gaat?

11. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Over het algemeen plan ik zulke dingen in de ochtend, dan doe ik mijn make-up pas als ik weer thuis ben. Mocht ik onverwacht naar buiten moeten dan haal ik het er inderdaad af, maar dat komt bijna niet voor. Of als ik lui ben draag ik gewoon een zonnebril :roflmao:

Deel Deze Pagina