Witte poep

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brussie, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Hoi,

Sinds gister is mijn dochter (22maanden) ziek. Vanacht heeft ze alles onder gespuugt en nu heeft ze witte poep. Ze wil niet eten, amper drinken.

Hoe komt die witte poep?

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Kan dat geen schimmelinfectie zijn? Toen Esmee spruw had had ze ook witte vlokken in de ontlasting..

3. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ik weet het niet maar ik zou wel gelijk de dienstdoende arts bellen.. Alle kleuren ontlasting is normaal maar wit!
    Succes

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Dat zegt me ook niets, maar als ze amper wat wilt drinken zou ik sowieso even de arts waarschuwen!
    Succes...

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik zou ook ff de arts bellen witte poep is niet normaal misschien is het niks ergs.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Lijkt mij ook verstandig om even bij de huisartsenpost te horen hoe en wat. Soms komt het voor bij dagen weinig tot niets eten, maar neem het zekere voor het onzekere zou ik zeggen.

Kwebbel

7. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb niet gebeld, maar afgewacht tot vanochtend.
    Gelukkig heeft 't meisje weer wat kleur in haar poep (wat een onderwerp!) Ze heeft nog wel wat verhoging maar is, zo te zien, aan het opknappen!

Bedankt!

8. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ben je dan niet benieuwd wat het is? Zelfs een kraamverpleegkundige (Kwebbel) zegt dat het verstandig is!
    En ook al is het niet ernstig, ik zou toch op zijn minst willen weten wat het inhoud! Maar goed, gelukkig gaat het weer iets beter met je meisje!

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Oei oei.. was je dochtertje ook grauw van kleur? (gelig)?
    De gal maakt de kleur aan je poep, en als je ontlasting wit is, zit er een storing in de galwegen.
    Ook omdat ze niet wil eten en heeft overgegeven.. én verhoging heeft gehad..
    Dit zijn wel dé ziekte verschijnselen hiervoor!

Zou toch maar even contact opnemen met je HA..

10. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Amersfoort
    D'r poep heeft weer poepkleur (wel niet helemaal zoals het hoort maar 't begint erop te lijken!) Wel heeft ze nog spuitpoep maar dat zal wel komen door een virus of zo (ga er ook maar vanuit dat 't een virus is).

Haar huisarts is niet zo van "goh, het kan dit of dat zijn". Volgens hem zijn kinderen tussen de 0 en 2 à 4 jaar nou eenmaal vaak ziek omdat ze afweer moeten opbouwen. Een tijdje terug had mijn dochter om de 2 weken koorts, volgens hem was dit volkomen normaal en risicoloos (kan even het normale woord niet meer vinden, heb last van zw-dementie!). Maar goed, ik weet 't eigenlijk niet, elke 2 weken koorts (en dan heb ik het over 39 C als ze normaal 36,5 heeft!)... ik vind 't abnormaal! Gelukkig heeft ze 't niet meer zo vaak!

(k zit nu de hele tijd te denken wat dat woord nou is... kan er echt niet opkomen :) )

11. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik weet het woord wel: Zoek een andere huisarts (nou ja, eigenlijk 4 woorden hihi)!

12. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Amersfoort
    hmmm ja... Kan ik doen maar ze zitten daar met z'n 4-en in een praktijk en verder is er geen praktijk in de buurt. Ik probeer wel (zeker met mijn dochter) vaak bij een ander terecht te komen...

Maar het ene woord dat risicoloos: zelfde als het kan geen kwaad

13. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou vind het wel erg 'luchtig' allemaal..

14. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb morgen een afspraak met de huisarts (jaja, die ene!). Ben benieuwd wat hij nou weer te melden heeft. Ze heeft duidelijk oorpijn dus ik ga 'voor de amandelen'... heb ik al vaker bij hem neergelegd maar dat kon dus niet... :( Ben benieuwd!

Ze heeft om 11.40uur een afspraak! Ik hou jullie wel op de hoogte!

Deel Deze Pagina