Wij hebben dus 2 katten en ja de balkon deur staat open met deze warmte. En max wil graag op het randje van het balkonrek lopen. Mijn vriend zei al elke keer je valt er een keertje af hoor! En ja hoor vanacht is het ook gebeurt Mijn vriend werd er wakker van. Hij zei max is naar beneden gevallen Ik zei: welnee! Maar hij is gaan kijken waar hij was, maar kon hem niet vinden. Ik kon hem ook niet vinden. Dus wij vanaf het balkon roepen Nou mooi dat we een kattenmiauw hoorde. Maar het kon ook onze andere kat zijn want die stond ook te mauwen. Die miste haar broer al natuurlijk. Beneden gezocht maar in het donker is het erg lastig Dus na een half uur zoeken en roepen (om 2 uur snachts) zijn we weer naar binnen gegaan. Slecht geslapen uiteraard en vanmorgen gelijk om 7 uur weer geroepen. En ja hoor we hoorde weer een zachte mauw. Ik snel naar beneden. En na 10 min. zag ik hem zitten Ik zag allemaal stenen om hem heen en dacht ojee die heeft wat gebroken. Na een paar minuten naar hem roepen kwam hij eindelijk naar me toe.... Helemaal verward is ie... Hij heeft daar gewoon 5 uurtjes alleen in het donker gezeten. Hij is van 3 hoog naar beneden gevallen de arme schat... Ik heb hem nu in onze slaapkamer gelegd met eten en drinken want zijn zus moet hem ff niet. Ander geurtje natuurlijk bij zich Ik ga hem in de gaten houden, maar volgens mij heeft ie niks... Arme jongen... Wat een schrik zeg....
Jee hee, wat een mazzel dat het er zo goed uitziet voor je kat. Da's niet niks...van drie hoog naar beneden vallen...arm beessie. Nou, vertroetel hem maar lekker.
Hey Ooievaar.. das schrikken.een van onze poezen is twee maanden geleden boven uit het raam gevallen terwijl ze hoogzwanger was.. ook de hele nacht weggeweest en de volgende ochtend bleek ze gelukkig niets te hebben..nou is van 3 hoog toch wel hoger maar gelukkig kunnen ze een hoop hebben.. nou maar hopen dat ie er van geleerd heeft. xxx Kaatje
Gelukkig dat hij niets mankeerd Ooievaar, maar houd hem goed in de gaten hoor. Gelukkig komen katten altijd op hun pootjes terecht
Ik had gehoord dat een kat beter hoger kan vallen omdat ie dan meer tijd heeft om zich te draaien... En dan komt ie op zijn pootjes terecht Maar toen ik hem zag zitten vanmorgen tussen de bosjes met stenen om zich heen, toen schrok ik wel ff zeg! Hij is nu echt verward.. zo zielig..
He jakkie! hoop dat hij ok is! Ben er zelf ook zo bang voor. mijn katjes vallen dan wel niet zo hoog als ze zouden vallen, maar toch.. die kleine van ons loopt ook erg graag op het randje.. brrrrr
Het gekke is dat hij nu weer heel normaal door het huis heen loopt Alleen zijn zussie die blaast steeds tegen hem Maar volgens mij gaat het wel goed met hem.. gelukkig Mijn vriend dacht dat ie wel weggelopen zou zijn. Maar ik weet uit ervaring dat de meeste katten wel blijven zitten En max ook gelukkig...
@ooievaar dat hebben wij ook 1 keer meegemaakt. we woonden een paar jaar geleden ook 3 hoog. ik had de balkon deur open en mijn vriend was thuis en ik had motorrijles en ik kwam thuis en mijn vriend lag op bed, was wat misselijk van de warmte. dus ik zoeken naar onze kat in huis, want normaal kwam hij naar me toe als ik binnen kom. helemaal geen kat te vinden. toen dacht ik ik ga wel even roepen vanaf het balkon en ja hoor daar kwam hij uit de bosjes heel zielig miauwent. helemaal niks aan de hand hij was alleen een beetje groen van het gras en daarna wouden we niet meer dat hij op het balkon kwam. paar week later hoorden wij snachts een soort gestommel. ik uit me bed en ik riep mijn vriend ik zei kijk eens en wat denk je klom hij net door een raampje boven de balkondeur door. liefs sandra.
Pfff da's schrikken Zou je nu niet je balkon zo af gaan zetten dat ze niet meer naar beneden KUNNEN vallen? 8)
Schrikken zeg San! En ook wel bijdehand hoor Patricia: Afzetten zal wel lastig worden denk ik Ik laat 'm gewoon niet meer buiten.. We willen heel graag naar een eensgezinswoning en dan mag hij lekker naar buiten via het kattenluik Maar misschien dat ik wel even ga kijken voor een optie voor op het balkon als het weer zo warm word
Echt naar Ooievaar! Een van onze katten loopt ook graag over randje bij de vensterbank, vind ik echt niet leuk!! Hij kan dna namelijk op een verdieping naar beneden op de stenen vallen! Vielen jullie katten ook op de stenen of gras? Ik hoop dat jullie kleine Max er niets aan heeft overgehouden!
Wij hebben beneden de tuintjes van de onderburen Maar die hebben een balk tussen de andere tuin lopen En daar zat hij En er lagen een paar sierstenen Dus de schrik zat er goed in bij me Maar ik zie niks geks bij hem Heb nog gevoeld om te kijken of hij zou piepen of mauwen Maar niks..
Ja katten kunnen inderdaad heel veel hebben Deze 2 hebben al veel meegemaakt... En nog steeds zijn ze er! Gelukkig maar
ik ken dat met mijn kater. heeft zij poot helemaal open gehaald met pasen bloeden zeg. en waar kon hij alleen maar aan denken aan eten en mijn hele huis onder het bloed. moest gehecht worden kosten 200euro omdat het pasen en weekend was. maar betaald met liefde.
och jee, arme kat. en arme jullie, dan schrik je je wezenloos. doe hem maar lekker verwennen liefs sam