Tjeetje, mn haren staan echt overeind. Eigenlijk alles is hier al gezegd, ben het helemaal met iedereen eens dat dit niet normaal is. Ik zou je schoonmoeder maar goed laten weten dat je dochter niet door hem aangeraakt mag worden en wat ik persoonlijk liever zou hebben als het mijn kind zou zijn: hij mag gewoon niet meer langs komen als zij er is. Is heel moeilijk omdat je schoonmoeder hem al zolang kent, maar als zelfs zij het niet vertrouwt???? Heel veel sterkte
Lieve Ooievaartje Als moeder van 2 sexueelmisbruikte meiden wil ikje zeggen dat ik dit geen fijne berichten vind. Meis onderneem actie. Controleer je meisje goed... Let ook op haar gedrag... enz . Maar doe aub iets meis.. Nu ben je er hoop ik nog optijd bij lieverd. Er zijn helaas te veel gestoorde mensen op deze wereld!!!
Ja ik ga zeer zeker een gesprek aan met hem En ik laat onze dochter niet meer alleen met hem Hij is gewoon ontzettend gek met haar en je verwacht dan niet dat er iets zou kunnen gebeuren. Maar nu dit allemaal verteld is begon ik dus ook heel erg te twijfelen over hem... Mijn schoonmoeder wou niks tegen hem zeggen omdat ze dat een taak van mij vond. Ik heb haar ook heel duidelijk gemaakt dat ze er gewoon op in moet gaan en dat ik dat niet erg vind. VInd ik juist heel fijn. Maar ik denk dat ik straks wel ff naar haar toe ga en dat ik het in ieder geval met haar vast goed uit praat wat ze wel en niet kan doen
Hoe staat je vriend/ man er nu tegenover? Jullie hadden toch gepraat? Staat hij een beetje achter je?
Hij staat wel achter me hoor! Maar hij is zo'n type die dat soort dingen niet ziet En dat maakt me zorgen Gisteren hebben we ook een rottige avond erover gehad Was er even klaar mee Vanmorgen kwam hij bij me zitten en heeft gezegd dat hij niet zo moest doen en dat hij me gelijk gaf. Ik heb zelf zoveel meegemaakt, dat ik me ernstige zorgen maak En dat begrijpt hij gelukkig. Gisteren had hij zijn avond niet echt Ook onze dochter is gewoon op een leeftijd dat ze niet alles snapt Dus ze slaat je nog wel eens in je gezicht. En dat kon hij ff niet meer aan Was misschien allemaal ff te veel voor hem En dan ook nog eens die gekke kat.. Maar ik ga praten met hem... Ik wil het zelf doen omdat ik dan het idee heb dat het wel duidelijk over komt... Eerst even bijkomen van de schrik van de kat...
meid, ik lees het nu pas, wat een rot siruatie en idd erg vreemd allemaal. heel veel sterkte als ej met hem gaat praten, liefs sam
Wat een toestand allemaal zeg. Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat hier al is gezegd en wil je heel veel sterkte wensen met het voeren van de gespreken. Weet dat we allemaal met je meeleven. Piglet
nou nou ooievaar, ik lees het nou pas! Ik zou zeker met hem erover gaan praten en idd het brengen zoals renate het zegt. Je ziet misschien wel een zijn reactie hoe hij erop reageerd, en daaruit kan je misschien ook merken of het alleen bij zoentjes blijft omdat hij jullie dochtertje gewoon leuk en lief vind of dat hij er andere bedoelingen bij heeft. Heeft hij zelf kinderen? Want als hij geen kinderen heeft dan voelt hij misschien bij jou dochtertje een een soort van vadergevoel. Maar ook dan zou ik het absoluut niet goed keuren dat hij deze dingen doet. Van je kinderen moeten ze afblijven!!! Suc6 met het gesprek!!! Het zal voor jou misschien moeilijk worden om te vertellen, maar je dochter heeft heeft baad bij!!! en jullie zelf ook! Nogmaals suc6!
nou nou ooievaar, ik lees het nou pas! Ik zou zeker met hem erover gaan praten en idd het brengen zoals renate het zegt. Je ziet misschien wel een zijn reactie hoe hij erop reageerd, en daaruit kan je misschien ook merken of het alleen bij zoentjes blijft omdat hij jullie dochtertje gewoon leuk en lief vind of dat hij er andere bedoelingen bij heeft. Heeft hij zelf kinderen? Want als hij geen kinderen heeft dan voelt hij misschien bij jou dochtertje een een soort van vadergevoel. Maar ook dan zou ik het absoluut niet goed keuren dat hij deze dingen doet. Van je kinderen moeten ze afblijven!!! Suc6 met het gesprek!!! Het zal voor jou misschien moeilijk worden om te vertellen, maar je dochter heeft hier baad bij!!! en jullie zelf ook! Nogmaals suc6!
Ook namens mij heel veel sterkte met deze situatie. Ik hoop dat dat gesprek goed en soepel verloopt, meis. maar ik zou het ook doen als ik jou was, dit is allemaal wel heel erg vreemd.
Nou wordt ie nog mooier, hij neemt vrij! Dat vind ik wel erg verdacht. Misschien een tip, misschien struisvogelpolitiek, maar als je met hem gesproken hebt, en het helpt niet/dringt niet tot hem door, is het dan geen idee dat je schoonmoeder bij jullie thuis op je dochtertje past? Dan is hij iig niet meer in de buurt. Heel veel succes en sterkte hiermee!
Mijn schoonmoeder kan niet veel lopen Ze heeft 4 jaar geleden een beroerte gehad en loopt nu met een rolator Dus die kan beter in haar eigen huis blijven Ze kan ook pas sinds kort op onze dochter passen Want toen ze nog zo klein was en getild moest worden ging dat niet.. Maar ik heb vanmiddag met haar gesproken en ze gaat extra opletten en ze laat onze dochter niet meer alleen met hem En zodra ik daar weer ben en hem zie dan spreek ik hem er op aan..
Hallo Ooievaar ! Wat een situatie zeg. Ik lees het nu pas. Ongeacht of hij verkeerde bedoelingen heeft of niet, hij zal zich voorbeeldig moeten gedragen naar jullie meid toe ! Kussen op de mond is inderdaad niet iets wat een "vreemde" hoort te doen en ik kan heel goed begrijpen dat je je zorgen maakt. Ik ben zelf leerkracht basisschool en je kunt als volwassene niet voorzichtig genoeg zijn en dat moet je ook zijn. Die kinderen zijn niet van jou (en jullie dochter is niet van hem) en daarom moet je afstand houden ! Wij hebben daar zelfs een regelement voor op school. Kinderen vanaf groep 4 mogen bijvoorbeeld niet meer op schoot. Natuurlijk wel als ze heel erg verdrietig zijn of zo, maar niet bijvoorbeeld bij het voorlezen. Kussen op de mond is al helemaal niet toegestaan. Als een kindje dat spontaan bij je doet, dan is dat zo en probeer je dat te vermijden de volgende keer, maar het is zeker niet iets wat van een volwassene moet uitkomen ! Ik zou zeker met deze man praten en hem ook zeggen dat je het heel moeilijk vindt. Je kunt hem zeggen dat je het fijn vindt dat hij jullie meid zo graag mag (dan trap je hem niet meteen op de tenen) maar dat je vind dat hij haar niet op de mond moet kussen omdat dat iets is wat een kind gewoon niet bij iedereen hoort te doen. (dan maak je je standpunt duidelijk en weet hij dat je alert bent, maar beschuldig je hem eigenlijk niet ernstig) Als de man namelijk alleen maar goede bedoelingen heeft zou het jammer zijn hem af te schrikken. Maar hij moet zeker weten waar de grenzen liggen en ook dat jullie daar strikt mee omgaan en op letten ! Veel succes ! Groetjes, Nikki F