Zijn er hier nog dames aanwezig met deze hitte die mij advies willen geven? Mijn dochter krijgt nu 4 flessen per dag plus beetje groente en een potje fruit. Maar met deze warmte zweet ze erg veel en misschien is het verstandig om geen groente te geven vandaag, maar ipv 4 5 flessen te geven. Wat denken jullie? Vanmorgen heeft ze 175ml gedronken en een keer 160ml. Hoop op snelle antwoorden, omdat ze anders straks haar groente krijgt.
Met deze warmte zou ik haar tussendoor toch zeker wat water aanbieden, los van de groente en de flesjes. Ik zou dus gewoon de groente geven, en daarna nog wat water aanbieden.
ik zou idd ook de 4 flessen aanbieden en de groenten zoals gewoonlijk. Als ze verder zelf er water bij drinkt lijkt mij dat prima. Mocht ze dat niet doen, kun je die laatste fles misschien wat groter maken of er wat extra water indoen.
De 4 flessen zijn voldoende. Na het drinken van de fles kun je wat water aanbieden. Als je het tussendoor doet, loop je kans dat ze de melk gaat laten staan.. dat is niet de bedoeling. Gewoon groenten en fruit aanbieden, bevat veel vocht
Hier vandaag diksap geprobeerd, de appelsmaak. Dat is speciaal voor baby's. Ik geef dan wel BV maar lijkt me niet uitmaken deze 'raad!' Succes
ze heeft met de laatste fles 100ml laten staan, nu twijfel ik of ik haar moet laten liggen tot morgen of als we naar bed gaan nog even een klein flesje
ik zou haar laten liggen, als ze dorst/honger heeft komt ze vanzelf wakker. Kirsten krijgt nu savonds een fles melk ipv kwark als toetje zodat ze wat extra vocht binnen krijgt.