onzekerheid en soms bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 2 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik heb voor alysha 2 miskramen gehad 1 bij 9 weken en 1 bij 11 weken waarvan het vruchtje niet meer heeft gegroeid vanaf een week of 7. Nu zit ik ook weer in week 7 en voel me goed zwanger bij de miskramen voelde ik me anders.
    NU heb ik gister een goede echo gehad en gezien dat het kindje goed zit in mijn baarmoeder de want is heel dik en zit goed achterin het hartje klopte ook, is de kans nu heel klein dat het mis zou kunnen gaan.
     
  2. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Dat is heel mooi nieuws! Ik kan mij goed voorstellen dat deze tijd heel spannend is. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan!

    groetjes,
    Cleo
     
  3. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hopelijk blijft alles goed gaan, ik zal in ieder geval voor je duimen!

    Groetjes,
    Pamela
     
  4. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Wat fijn voor je dat goede nieuws met een Goede Echo!

    Ik ben nog nooit zwanger geweest, maar heb ook de onzekerheid op zijn tijd. Velen onder ons. Mischien lees ik teveel op Internet, sommige vriendinnen van mij hebben zo iets waar heeft ze het toch allemaal over?? Ze Begrijpen niet waarom ik niet gewoon blij en zwanger ben.

    Eerste teken van leven lijkt me heel mooi om te zien!

    Toy Toy met je zwangerschap

    gr. cassandra
     
  5. Niet meer actief

    dank jullie wel.

    Niemand die mij kan helpen met mijn vraag verder met
    nu ik heb gezien dat het hartje klopt is de kans dan heel klein dat het toch mis kan gaan?
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik geloof niet dat die kans minder is Fem. Het zien van het hartje geeft geen garantie dat het hartje blijft kloppen helaas.

    Groetjes
     
  7. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Als je een echo hebt gehad met een hartactiviteit dan zit dat wel goed. Er is dan nog maar een heel klein gering procentje dat het mis kan gaan(precies weet ik niet zeker maar het gaat maar om een paar procentjes dat weet ik wel), maar daar zou ik niet vanuit gaan. je bent 7.5 week zwanger dus het grootste gevaar is eigenlijk al achter de rug en hoe verder hoe kleiner de kans. Ik zou gewoon gaan genieten.
     
  8. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    denk dat er altijd wat gevaar blijft bestaan de eerst 12weken zijn al broos maar daar moet je je niet op concentreren meid, bij iedere zwangerschap kan het wel mis gaan maar als je je daar op gaat focussen ga je er niet van kunnen genieten.
    maar ik begrijp het best wel dat je bang bent misschien als je die 12weken voorbij bent dat het beter gaat. ik had die weken ook het meeste angst en dan heb ik nog nooit een miskraam gehad.
    als ik jou was zou ik me er over proberen te zetten en zoveel mogelijk proberen te genieten.

    veel sterkte ermee.

    groetjes Talia
     
  9. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    fijn dat je het hartje hebt zien kloppen een hele geruststelling,geniet lekker van je zwangerschap.
    groetjes jacky
     
  10. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Probeer positief te denken en er beetje van te genieten !! en super dat je het hartje hebt gehoord.

    liefs caroline
     
  11. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Het is altijd fijn om het hartje te hebben zien kloppen.
    Maar het is inderdaad geen garantie dat het dan niet meer mis kan gaan. Maar we gaan toch van het positieve uit, of niet soms!
    Probeer zoveel mogelijk te genieten van je zwangerschap (ik weet dat dat best moeilijk is af en toe, ik heb het zelf ook meegemaakt. Dus ik moet het ook vaak tegen mezelf zeggen).
    Liefs Gina
     
  12. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Toen wij een echo lieten maken bij 8,5 week, vertelde ze dat de kans op een miskraam bij het zien van een kloppend hartje (of hartactiviteit) vermindert van 10% naar 3%. Wij vonden dat al heel bemoedigend, omdat we ook al een miskraam hadden gehad.
    Helpt dit je misschien een beetje?

    Verder is het natuurlijk geweldig nieuws dat het er nu al zo goed uitziet. Gefeliciteerd!!
     

Deel Deze Pagina