Maak me een beetje zorgen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toet, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik maak me een beetje zorgen,misschien komt dat ik thuis zit en eigenlijk maar zit te wachten,want van mij mag ze nu echt wel komen...maar onze kleine is nog niet helemaal ingedaald ( zit beweeglijk in me bekken ) maar dat is al een week of 3...heb regelmatig wel ongi krampen en de vk zegt dat dat indalings weeen zijn,maar dan zou ze toch wel ondertussen goed ingedaald zijn? Vorige week had ik al gevraagd of ik eventueel niet te smal ben,toen keek ze naar me heupen en zei toen nou ik denk het niet hoor...!
    Nu ben ik een beetje bang dat de kleine wel wil,maar niet kan,of kan dat niet? of dat de placenta ervoor ligt,en dat ze zo wordt tegen gehouden...?

Groetjes,

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zal me er niet te druk over maken hoor, heeft de vk nog nooit bij jou tussen je bekken zitten wroeten zeg maar om te voelen hoe of de kleine ligt? Dan voelt ze wrsch ook wel of je te smal bent of niet hoor..

3. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ja dat heeft ze gister idd flink gedaan ( had de halve dag buikpijn er van...)

Groetjes,

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja dat voelt bij mij idd ook een hele dag beurs daar, maar daarom zou ik me er niet druk over maken hoor.

5. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Okee bedankt ;)

Als ik me onzeker blijf voelen vraag ik het dinsdag wel bij de vk ( hopelijk ben ik dan al bevallen...)

Groetjes,

Deel Deze Pagina