hallo allemaal, gisteravond kreeg ik de schrik van me leven het was rond half 9 toen ik een zeurderig pijnlijk gevoel in me onderbuik kreeg met zitten en staan stond ik krom vervolgens om half 10 moest ik naar de wc om te plassen en me grote angst was daar 1 grote plas bloed n de wcpot ik schrok me rot gelijk de vk gebeld en die vroeg of ik kramp had en het was niet echt kramp meer een zeurderig stekend gevoel als het erger werd moest ik gelijk bellen en ik zou morgen (vandaag dus) voor een echo mogen vanmorgen had ik nog steeds bloedverlies maar minder dan gisteravond en het werd bruinig van kleur vanmorgen 10 uur de echo gehad en daarop was me kindje te zien 9 weken en 1 dag het groeit goed en het hartje klopt maar er zat bloed naast me placenta het kon dus alle kanten op de gyn zei dat ik nog wel even last kon houden van bloedverlies maar zolang er geen stolsels bij komen of hevige krampen was het goed en moest het bloeden vanzelf ophouden. toch ben ik nog steeds bang dat het misgaat. nu neem ik zoveel mogenlijk me rust en ik mag me ook niet druk maken en voorlopig geen seks zei de gyn. moet het even kwijt. groetjes joyce
joyce, kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent, gelukkig is alles goed bij de echo, hopelijk blijft het goed gaan.. liefs Shannen
dank je wel meiden de ergste schrik was gisteravond nu gaat het wel weer maar de angst dat het misgaat zit er flink in het bloedverlies is omgezet in bruin verlies maar heb nog wel een raar gevoel in me buik ga zo even lekker languit liggen en hopen dat alles goed mag blijven gaan. super bedankt voor jullie steun. groetjes