maak me een beetje zorgen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb heel erg last van bandenpijn en dat kon na rug weeen omslaan joepie en dat is gelukt om het zo maar te zeggen...Nu heb ik de verlos gebeld en mag morgen vroeg urine inleveren bij de huisarts en morgen middag na de verloskundige toe.... Maar nu zei ze door de telefoon van als je er vannaaf of vannacht weer last van krijg moes ik gelijk bellen na het 06 nummer :$ maar waarom gelijk bellen... ik ben ff helemaal in de war ervan en weet ff niet meer wat ik moet denken of waaraan ik moet denken zou ze bedoelen dat de rugweeen omkunnen slaan in echt weeen met 30 weken zwangerschap.... pfff maak me een beetje zorgen erover kunnen jullie me helpen wat ze bedoel of zit ik me nu gewoon echt heel druk te maken...

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nou ik denk dat niemand een beter antwoord heeft dan je vk zelf... misschien bellen met die vraag... succes meid!! hoop dat het rustig blijft!

3. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou morgen even bellen en vragen wat ze bedoeld...misschien rare vraag maar os dat al normaal dan rugweeen met 30 weken?

4. samantha1985

dat vraag ik me zelf ook af maar ik voel de kleine ook al aardig laag zitten maar mag zo na de verlos toe en dan horen we wel ff verder van hoe en wat... zal wel een dagje ziekenhuis worden...

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat ze denk dat je rugweeen hebt ofzo.
    En deze kunnen ook voor ontsluiting zorgen en dat is absoluut nog niet de bedoeling!
    Binnen houden dat boyke!!

6. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelijk bellen is voor het geval het toch 'echte' weeën zijn.
    Dan kun je naar het ziekenhuis en kunnen ze hopelijk voorkomen dat je kindje met 30 weken geboren wordt.
    Verloskundigen nemen daar liever geen risico's mee natuurlijk.

Ik weet trouwens niet beter, of rugweeën zíjn echte weeën en kunnen dus voor ontsluiting zorgen. Er zijn ook voorweeën, die zorgen meestal niet voor ontsluiting.

7. samantha1985

en daar ben ik nou zo bang voor voor ontsluiting... ik heb bij de 20 weken echo wel zo trippel geval gedaan om me baarmoederhals te meten en die kwam aardig uit de bus die was goed dik dus die zei op vroeggeboorte hoefde ik niet te rekenen maar nu ik dit allemaal meemaak maak ik me toch zorgen om een vroege bevalling... ook omdat ik niet helemaal 100% gezond ben ben ook nog overspannen en draag veel stress bij me... maar over een klein uurtje stap ik in de bus opweg na de verlos pfff zit wel in de zenuwe.....

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel succes en ik hoop op het beste!
    Laat ff weten hoe en wat.

9. samantha1985

nou bij de verlos geweest en gelukkig geen ontsluiting.... nu krijg ik vrijdag een groei echo en dan word er gelijk naar me klachten gekeken die ik heb bij de gyn... en als me ha terug is van vakantie moet ik fyshio gaan doen zodat de pijn wat minder word maar aan de rug weeen kan nog niets gedaan worden dus das gewoon afwachten pfff...

Deel Deze Pagina