Ik had het met 24 weken dat ik het kindje in eens niet meer voelde, terwijl het al zo duidelijk was dat je het al 4 weken aan de buitenkant kon zien bewegen (weinig buikvet) Ben toen voor echo bij mijn gyn geweest (loop ivm medische indicatie bij de gyn in het WKZ) en daar was een rustig mannetje te zien wat tijdens die echo in eens weer flink van zich liet horen. Ik snap je onrust heel erg goed, mijn tip, gewoon bellen! Suc6!
Ik heb het kindje inmiddels weer gevoeld. Ben er 99% zeker van dat dat het was Toch denk ik dat ik volgende week even een afspraak maak om te laten luisteren. Ik ga een lang weekend naar Malta en moed dat vliegen. Dus wil graag met een gerust hart op pad. En moet toch mn zwangerschaps verklaring nog even ophalen.
Vanaf 28 weken hoor je je kindje dagelijks goed te voelen. Maar bij enige twijfel moet je gewoon de vk bellen, puur voor je eigen geruststelling.
Ik moest ivm vliegen en voor werk nog een zwangerschapsverklaring hebben. Dus had gelijk even een afspraak gemaakt om naar het hartje te laten luisteren. En dat klonk heel goed zei ze. Haha k moest wel lachen want je hoorde mn darmen ook en dat klonk echt als dat geluid wat een walvis maakt. Mn baarmoeder is ook goed gegroeid die zat 1,5 week terug 3 cm onder mn navel en nu precies er onder. Dus dat was al met al weer een hele geruststelling.