Sorry dat ik er nog een topic over open, maar ik ben er gewoon niet gerust op. De VK zegt dat ze de klachten meer hoort de laatste tijd, maar dat het niet gevaarlijk is voor de kleine, maar ik vind het niets al een week lang, en nu ook pijn hoog in de rug en in m'n bovenbuik. Wat zeggen jullie?
Als.je t niet vertrouwt bel je morgen je.huisarts, daar is ie voor niet je vk. Wel kun je door de diaree buikpijn hebben natuurlijk en t heerst enorm. Zolang je bloeddruk en alles oké is is t goed, maar gewoon even je ha om advies vragen.
Ook als je bloeddruk wel goed is kan het toch niet helemaal pluis zijn. Ik zou inderdaad gewoon aan de huisarts een bloedtest vragen! Better safe than sorry... Ik heb het trouwens nu ook een beetje en ik denk dat het mijn maag is, bij mij helpen maagzuurremmers wel.
Ik heb net de huisarts gebeld, de assistent gaat overleggen met de arts over de buikpijn, en ineens aanwezige hoge rugpijn en diarree. Gelijk lever ik straks even een plasje in, vanwege grote hoeveelheid (ruikende) afscheiding dus alles wordt even goed besproken en nagekeken. Beter te veel dan te weinig, als het nu 3 dagen was Oke maar al een week, ik dinges gelijk al m'n vitamineren etc er ook weer uit. Kan niet Oke zijn.. Ik laat het straks wel even weten. Bedankt voor het advies!
Vandaag assistent weer gebeld voor uitslag urine kweek, die was goed. Maar toen ik zei dat ik nog snachts moet rennen voor de diarree, nu al vanaf 29 april, was ze niet blij en verzocht ze me toch dalijk op spreekuur te komen, omdat ze het veelste lang vond duren. Wordt vervolgd..
Ytest, wat ontzettend naar! En dan de vk die zo 'makkelijk' doet. Stom mens. Ben benieuwd of er wat uitkomt. Zou een virusje/bacterie kunnen zijn maar omdat je het had over ruikende afscheiding...heb je niet een schimmelinfectie die omhoog slaat? Heb er deze zwangerschap 2 gehad ZONDER symptomen. Niks raars. Kwam uit de kweek elke keer per toeval. Als je er lang mee loopt kan het namelijk omhoog slaan en ben je verder van huis. Niet om je gelijk in de tress te helpen maar ik opper even een ideetje hoor. Ik zie namelijk niet in je verhaal of ze daar ook naar gekeken hebben.
Nou een schimmel zien ze in je urine toch? Die was niet schoon, maar geen infectie, toch op kweek maar die was goed dus ik weet het ook niet.