Hallo, Ik ben zo onzeker de laatste dagen, eind mei hebben wij een zwangerschapstest gedaan omdat ik 3 dagen overtijd was, en ja hoor ik bleek weer zwanger te zijn. Ik kon pas afgelopen vrijdag bij de gynaecoloog terecht dus om zeker te zijn, zijn wij bij een thuis verloskundigen geweest om te kijken of alles goed was. dar kon hij ons vertellen dat het eruit zag dat ik een gezonde zwangerschap had alles zag er netjes uit kindje was nog geen 4 mm en hij zag een mooi hartje kloppen. Wij waren helemaal in de wolken ik was al 6 weken zwanger dus vol goede moed afgelopen vrijdag 27 juni. naar het ziekenhuis gegaan, daar vertelde de gynaecoloog dat hij geen hartje meer zag kloppen en de berekening niet klopte en vroeg mij of er echt een hartje te zien was de vorige keer! Ook vertelde hij had ik de afgelopen week bloedverlies zou hebben gehad ' wat niet waar is ' maar dit stelde hij vast omdat er om vocht om mijn vlies zou zitten. Nu moet ik dinsdag 1 juli terug komen voor een second opinion. Mijn vraag is zijn er meerdere die hier mee te maken hebben gehad? en dat het toch nog goed is gekomen? en wie kan mij in hemelsnaam vertellen waar dat vocht dan wel verdaan komt als ik niet gevloeid heb?? Heel veel liefs. Anissa
Wat een rare gyn! Als jij zegt dat je niet hebt gebloed, heb je toch niet gebloed... Dat vocht kan van zoveel zaken komen. Bij mn eerste zwangerschap heb ik tot een week of 9 steeds wat oud bloed in mn bm gehad, maar dit is er ook nooit uitgekomen (zwangerschap is trouwens goed gegaan). Ik heb nooit gebloed. Een gyn zou toch moeten weten dat je lichaam het bloed ook zelf kan opruimen zonder dat het eruit hoeft te komen. Ik hoop dat je vk het inderdaad verkeerd heeft gezien en het hartje nog moet beginnen, maar dat zou ik wel een beetje vreemd vinden. Kon je zelf niet meekijken bij de echo? Meestal laten ze het je zelf ook wel zien en zonder echo kan de vk met geen mogelijkheid een hartje zien. Ik begrijp dat je hier onzeker van wordt . Ik zal voor je duimen!
Dankje voor het duimen, ik heb begrepen dat een kindje bij 6 weken 6mm zou moeten zijn bij mij was het 3, 96. Voor mij zit daar dan toch wel een verschil in maar dat hoeft natuurlijk niet persee. We hebben het hartje niet gehoord volgens de verloskundige klopte het wel omdat we iets zwarts zagen knipperen... ook bij de gyn. Is er geen geluid gebruikt. Hij wilde ook niet precies vertelleb wat de groei nu was van de baby. Zo benieuwt vandaag heb de laatste dagen wel veeel pijn in me buik en ook mijn gevoel zegt nu dat het niet goed zit. Moet nog eveb afwachten! Dankjewel