maak me een beetje zorgen

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mieke1981, Jan 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    He mieke hoe is het met je? Is het bloedverlies gestopt?

2. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey, het gaat. Het is nog niet helemaal gestopt vooral bij het afvegen is het nog roze/rood, maar heb geen buikpijn dus hou goede moed dat het niks is, en dat onze wuppie gewoon verder groeit bij mamma. Volgende week maar weer een extra echo, had eigenlijk pas over drie weken, maar dat duurt me nu telang, moet effe de zekerheid hebben dat alles nog ok is.

3. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    groot gelijk... 3 weken duurt veel te lang!

misschien een beeetje geruststelling.. mijn zus had bij haar 2e zwangerschap regelmatig bloedverlies... elke x weer erg spannend natuurlijk.. maar het is wel goed blijven gaan en heeft een gezond mannetje van 2,5!

4. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    mieke1981: Je hebt gisteren een inwendige echo gehad zeker? Dan kan je best last van bloedverlies hebben hoor. Ik heb in het begin ook bloedverlies gehad en daarom een eerdere echo, en na de echo heb ik 3 dagen lang bloedverlies gehad. En kijk maar naar mijn banner :D

5. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey, wat een geruststellende verhalen. Het is alweer minder, dus heb goede hoop dat het niks was. Zolang ik geen buikpijn heb maak ik me nog niet zo heel erg zorgen. Maar het is toch effe slikken hoor, ja heb inderdaad een inwendige echo gehad, maar je verwacht toch dat je direct erna wat bloed verlies hebt en niet de dag erna pas. Ah ja, hoop dat alles goed is en dat we volgende week nog eens mogen spieken naar onze wuppie.

6. Marit80

Marit80 Actief lid

Jul 10, 2006
    220
    7
    18
    Hey Mieke,
    Dat met die 'te vroege' positieve test heb ik ook gehad: tijdens de eerste echo bleek dat ik een week minder ver was, wat betekent als ik het terugreken ik met 3wk 1 dg een positieve test had (en een duidelijke ook!)... Had er mn twijfels bij maar alles is goed gekomen, zoals je kunt zien aan mn banner is mn dochter nu al 8 maanden ;).
    Sterkte met de spannende tijd!
    groetjes, Marit

7. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    bah, moet even van me afschrijven hoor. Heb nog altijd iets bloed verlies, vooral bij het afvegen. Maak me echt wel zorgen. Nu heb ik ook nog eens links onder steken, wie weet wat dit kan betekenen. Kan morgen pas bellen voor een extra echo hoop dat we snel nog eens terecht kunnen, wordt er zo bang van.

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Jeetje mieke, ik kan over bloedverlies niet meepraten tijdens begin zwangerschap,maar ik wil je wel ongelooflijk veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat alles goed is!

9. Niet meer actief

mieke1981,

vervelend dat je nog bloedverlies hebt, toch hoeft het niks te betekenen, een kennisje van me heeft de eerste 3 maanden regelmatig bloedverlies gehad bij beide zwangerschappen en ze heeft nu 2 gezonde kindertjes rondlopen, die steken kunnen gewoon bij de zwangerschap horen, ik voel dat ook regelmatig dan weer links dan weer rechts is een vervelend gevoel maar alles moet een plaatsje vinden natuurlijk het kan ook van de banden van je baarmoeder komen, ik begrijp heel goed dat alles wat je nu voelt in combinatie gaat brengen met het bloedverlies maar dat hoeft echt niet hoor, staat er heel waarschijnlijk helemaal los van.

zelf heb ik niet echt bloedverlies gehad maar wel 1x roze verlies, ik schrok behoorlijk en heb toen gelijk de vk gebeld, zij vertelde dat alles zo goed doorbloed is tijdens de zwangerschap dat er heel makkelijk een bloedvaatje kan springen, door bijv persen tijdens ontlasting, of bij het hoesten komt er wat kracht op en dat hoeft niet veel te zijn en er springt een vaatje, dus waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand.

ik hoop dat je zo vlug mogelijk voor een echo mag zodat je gerustgesteld bent,

zal voor je duimen

10. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey meiden, ik heb vanmiddag een echo gehad en helaas was onze wuppie niet meer gegroeid, ook klopte er geen hartje meer. Wat is dat een klap zeg, ben zo verdrietig. Maar ja, op naar de volgende ronde. Nu wachten dat de miskraam doorzet, dan kunnen we tenminste weer verder.

11. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oh meid, heel veel sterkte...

12. Niet meer actief

mieke1982:
    wat erg je berichtje te lezen.
    heel veel sterkte toegewenst.

13. ydnic

ydnic Actief lid

Jan 4, 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Wat verschrikkelijk! Wens je heel veel sterkte toe.

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Heel veel sterkte mieke. Valt erg tegen zeker als je t hartje al eens had zien kloppen. Had ik ook anderhalf jaar geleden.
    Moet vanmiddag voor de tweede echo....knijp hem HEEL erg nu.
    Ik hoop voor jou dat alles snel afgedreven word met zo min mogelijk last En dat t maar weer snel raak mag zijn.
    Sterkte meid!

Share This Page