maak me enorm veel zorgen om mn kindje

Discussie in 'De lounge' gestart door Wondertje4, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

is er al op pfeiffer geprikt? ik herken wel een en ander van mijn oudste dochter hierin. die bleek na 4 jaar sukkelen na een serie van vanalles en nog wat dat op kweek gezet was een verkapte vorm van pfeiffer gehad te hebben. hierdoor heeft ze nu antistoffen in haar lichaam die om de haverklap voor allerlei problemen zorgen en ze heeft CVS over gehouden.(door kinderarts gedaan en vastgesteld)

klachten zijn dus oa. om de haverklap koorts, (ook witjes zien inderdaad) vrijwel altijd hoofdpijn, om de haverklap keelpijn en soms gepaard met oorpijn, moe uiteraard, maar daarmee moet ze leren leven (heeft ook revalidatie en therapie gehad daarvoor), ontstekingen in spieren en /of gewrichten, gemakkelijk spierpijn op de meest rare plekken. dat is wat er zo als eerste in me opkomt.

of je overbezorgd bent kan ik vanuit hier niet beoordelen, ik vind de dingen die je opnoemd wel degelijk serieus hoor.

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    kan alleen maar hetzelfde zeggen als alle anderen, laat het meteen allemaal na kijken! je gevoel zit vaak goed... snap ook heel goed dat jullie je zorgen beginnen te maken over jullie meisje! sterkte!

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    op mijn werk (kdv) hadden we ook een kindje met veel uiteenlopende gezondheidsklachten, ook vaak lusteloos en een aantal dingen niet echt je vinger op te leggen.. zij zijn dus bij een bioresonantie kliniek geweest om te laten doorlezen omdat ze zich geen raad meer wisten. er kwam uit dat hij dus overgevoelig was voor vanalles waar ze zich geen weet van hadden (oa tarwe)...

ik heb zelf een kindje met hele lage afweer (hij heeft downsyndroom), en tegen de winter geven wij altijd extra papflessen naast het gewone eten, extra vitamines en veel fruit en groente. ook vermijden wij in wintertijd dingen als zwemmen, gewoon omdat hij, wanneer hij al verkouden is, daar dan zeker altijd ziek van wordt.. en we wachten maar 1a2 dagen om de KA te bellen voor medicijnen wanneer hij hoest/proest. nu mogen we binnenkort naar de afweerarts omdat hij vorige winter echt wel 4 a 5 ABk-uren te pakken had, hij krijgt waarschijnlijk bactrimel in de wintertijden (langdurige lage dosis AB ipv dus al die stootkuren).
    hij groeide ook amper omdat zijn lijfje dus alles bij moest werken telkens..

succes, en wees niet te bang om jezelf te laten doorverwijzen naar een kinderarts/kno-arts etc!!!!

Deel Deze Pagina