2 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pip133, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip133

Pip133 Lid

20 nov 2013
    69
    0
    0
    Zorg
    Hoi dames even een vraagje ik ben 2 dagen overtijd en heb wat wit slijm wat zou dit kunnen zijn?
    :(:(
    Test was vanmorgen neg :(

Xx

2. CarlaE

CarlaE Nieuw lid

19 dec 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi Pip,

Hier zelfde probleem. Ook veel slijm, vandaag, 4 dagen na NOD, testen negatief. Wordt er echt gek van, heb echt het idee dat ik zwanger ben. Is ook echt inderdaad veel slijm, dat je denkt, ben ik dan toch ongesteld? Maar nee, gelukkig niet. Wat het precies is weet ik niet, maar ik heb in ieder geval hetzelfde.

Paar dagen na eisprong last gekregen van borrelende darmen en vaak misselijk, voornamelijk na het eten en vaak geen trek om mijn lunch helemaal op te eten terwijl ik eerst bijna mijn vingers nog erbij opat. En verschrikkelijk moe. Heb jij dat ook?

Wij gaan morgen weer een test proberen, nu van een ander merk (eerste testen waren 2v5 en nu dipstick...). Als het weer negatief is bel ik maandag de dokter, dan is het meer dan een week na NOD. Maak me best een beetje zorgen dat de symptomen er wel zijn, maar niet het positieve resultaat.

Veel succes en ik hoop dat je snel een positief resultaat hebt, ik duim met je mee!

Groetjes, Carla

3. Pip133

Pip133 Lid

20 nov 2013
    69
    0
    0
    Zorg
    Ben gister in de middag ongesteld geworden :( volgende maand hopelijk wel

Xx

Deel Deze Pagina