wie weet er nog meer leuke manieren om het je ouders te vertellen? ik vond deze wel leuk: een klein koffertje geven met daar kleine sokjes in en een rompertje ofzo en een briefje: lieve opa en oma. mag ik later als ik wat groter ben bij jullie komen logeren?
wij hadden bij prenatal zitten kijken en ze hadden maar weinig dingen voor opa's en oma's. Uiteindelijk zijn we gegaan voor speentjes met i love opa/oma erop. Nou dat was wel duidelijk hoor!!
Mijn ouders kwamen terug van vakantie in griekenland. Het was tijdens hun vakantie vaderdag geweest. Dus mijn vader had nog een cadeautje tegoed. Ik had dus een griekse likeur gekocht en daarop een kopie van de echo geplakt. Dus toen hij de fles uit de verpakking haalde konden ze het grote nieuws zien.
wij gaan het vanavond aan onze ouders vertellen. we hebben voor bij de aanstaande opa en oma's een klein truitje met een tekst erop. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren. Groetjesss
Wij wilden een fotolijstje doen met 4 foto's. 1 van mn vriend en mij, 1 met gedichtje dat ze opa en oma worden, 1 met de echo, en 1 een sokje erin. Maar is helaas niet zo gelukt. Heb vanmorgen snikkend mn paps gebelt dat ik vanmiddag een spoed echo kreeg, dat mn vriend niet mee kon of hij mee wilde omdat ik niet alleen wilde gaan. Dus toen wist hij het al. Alleen de verrassing was dat er niet 1, maar 2 kindjes in mij zitten met wie het helemaal goed gaat. Daarna mn vriend gebelt om het hem te vertellen, toen op mn vriends verzoek maar meteen langs zn mams gegaan om het haar te vertellen. Mn schoonvader krijgt het strakjes te horen. Met foto als bewijs!!
Ik heb 4 taartjes gehaald en vlaggetjes gemaakt met opa, oma, pappa en mamma erop. Dus iedereen kreeg z'n eigen taartje.
Hier ook een topic erover: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/191497-leuke-manier-om-vertellen-zwanger-bent.html en hier : http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/150439-vertellen-zwanger-bent-op-originele-manier.html Misschien dat je er ideeën uit kan halen Edit : er zitten echt onwijs leuke manieren tussen!
Wij hebben het vorige week verteld. Ik had bij Prenatal twee zilverkleurige fotolijstjes gekocht van Nijntje. Met daarin een gedichtje: Lieve Opa en Oma, Je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, als ik in december geboren word, mag mijn foto in dit lijstje dan misschien? Voor mijn broers/zwager/schoonzussen hadden we een soll.brief > Zoals vernomen ben je nog op zoek naar een neefje of nichtje...etc... (als je deze wil hebben moet je maar een pb sturen). Succes!
ow klein foutje...het moet zijn ''ik word in december geboren'' i.p.v. ''als ik in december geboren word''
Dan geef ik wel de link van google.. gedichte manier vertellen zwanger - Google zoeken De 2 bovenste moet je dan hebben die zijn van ZP en staan heel veel manieren!!
wat ook leuk is is een taart in devorm van een zwangere buik. Kijken hoe lang het duurt voor dat ze hetzien!! moeten jullie maar ff googlen op taart zwangere buik.
k had gezien een echo foto op gebakje maar bij de eerste hadden we witte romper en roze en blauw stift en dan hoera jullie worden opa en oma. en nu hadden we ons zoontje een shirt aangegeven met voorop, ik ben niet langer meer in mijn en dan ahcter een plaatje van bad eend en dan je eronder. succes