Hoi dames, misschien dat sommige van jullie me nog kennen? Ik had al een paar dagen het vermoeden en nu werd het net toch echt bevestigd Donderdag had ik na afleestijd een (indroog)lijntje die niet verdween na wat water dus vanmorgen een nieuwe gedaan en binnen de vijf min stond deze streep er. Het is tenminste geen tuurstreep Gezien mijn vorige ervaring durf ik nog niet blij te zijn. Maar ja twee dagen geleden niks en nu dit, dat is voor mij al heel wat want bij me BBZ had ik een negatieve test terwijl ik, achteraf, gewoon zwanger was. Morgen ga ik een CB doen en als die het ook zegt dan moet ik maandag meteen het ZKH bellen want moest van hun meteen bellen als ik weer zwanger zou zijn. als het idd raak is dan wordt het duimen dat alles goed zit en goed gaat... Nog een paar dagen geduld dus totdat er echt een lach(je) op mijn gezicht komt.....
Het zal nu een extra spannende tijd worden. Zelfs na een echo waarop wel iets te zien is, is dat geen garantie dat het goed gaat. worden lange weken hoor...