Nog meer buikgriep?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sallie, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ben er vorige week al mee begonnen, maagpijn en rommelende buik. Zaterdag op zondagnacht echt tig keer overgegeven, kon mezelf op een gegeven moment net aan weer in bed slepen. Zondag hele dag in bed, superslap. Gister leek het echt wat beter te gaan, minder misselijk en dingetjes gegeten. Eb nu weer terug bij af... :s. Nog iemand dit?

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Het heerst vreselijk. Die buikklachten! :(

3. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    ja, er zijn op dit moment heel veel zieken.
    En wat ik allemaal merk is dat ze er inderdaad niet meteen vanaf zijn maar een terugval krijgen, dan echt een paar dagen ook met koorts (vaak met veel hoesten) in bed liggen, en er dan pas vanaf zijn.

(heb het zelf ook al gehad trouwens, en ben bijna nooit ziek)

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ja :(

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

Mijn oudste dochtertje heeft het nu sinds vrijdag en iedere keer denken we ze is er weer, rent weer rond in het huis heeft een hele dag geen diarree gehad of overgegeven en dan begint ze weer opnieuw.

Ik heb hem 3 weken terug gehad en heb nog steeds zoiets van voel me nog niet helemaal fit.Toch iedere keer weer diarree en misselijk, maar niet echt ziek.

Betercshap en ik hoop dat je er snel vanaf bent.

6. oxbow

oxbow Niet meer actief

mama chantal: het zit jullie ook niet mee met de operatie he.
    Lijkt me zo moeilijk je leeft er naar toe en dan wordt het uitgesteld.
    Is dat psychisch niet zwaar?
    Ik duim voor jullie dat het volgende week wel doorgaat.

Sterkte ermee.

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Helemaal niet fijn voor jullie en jullie kindjes, maar wel 'goed' om te weten dat er iets heerst. Die terugval is inderdaad stom, denk je net het gaat weer. Ik werk op ma, di en do en dacht dat ik donderdag wel weer zou kunnen maar het ziet er niet naar uit! Heb een hekel aan ziekmelden..

Jullie ook allemaal beterschap, ennuh als je even wil klagen kan het hier in het topic ;).

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ps heb gelukkig geen rare onlasting ofzo, maar dat vind ik ook wel weer vreemd...

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Oxbow: thnx! Het is best zwaar ja, zou eigenlijk van de zomer al gebeuren, toen sept/okt , toen voor de kerst, toen na oud en nieuw, en toen gister.
    Nu hopelijk maandag.

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hier ook een enorm rommelende buik en een wee-ig,misselijk gevoel, bij vlagen.
    Dit is zondag pas begonnen, gisteren leek het wel wat beter te gaan, zo in de late middag, maar vandaag is het weer bar en boos.
    Gevoel van spugen, maar niet hoeven spugen.
    Gevoel dat ik aan de diaree ben, maar dat ben ik niet.
    Waardeloos gevoel...

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Mexicang, wat een #%# gevoel he! Ik had dat heel zaterdag overdag en 's nachts kwam het dus echt. Hoop dat het jou bespaard blijft!

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nou, dat hoop ik ook!!
    Vorige week had mijn dochter een dag of 2 dat ze echt aangaf dat ze pijn in haar buikje had. Haar ontlasting was wat dunner en af en toe deed ze het een beetje in haar broek. Daarna heeft ze een paar dagen niet echt denderend gegeten, wat nu wel beter gaat.
    Het zou dus zomaar kunnen zijn dat ik ben aangestoken, want ja, als ze ziek is, knuffel ik extra ;)

Zit ook nog eens tegen de menstruatie aan te hikken, dus voel me knap belabberd..
    En dan voel ik mij altijd zo'n slechte moeder... ik kan niet met haar naar buiten, lig en hang wat op de bank, weinig fut om met haar te spelen...
    Schuldiger kan ik mij niet voelen dan, maar ja... ook mama's kunnen wel eens niet lekker zijn... (al is dat knap lastig!)

Deel Deze Pagina