wanneer krijg je je eerste echo uitwendig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kaka1984, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaka1984

kaka1984 Nieuw lid

20 feb 2007
    3
    0
    0
    begeleidtser gehandicaptenzorg
    ik ben nu 6 weken zwanger, de meeste die mij zien lopen denken dat ik al wat langer zwanger ben, mijn laatste menstruatie was 11 jan, mijn huisarts vroeg ook al hoe die menstruatie was, het kan namelijk innestelings bloed zijn geweest.
    als ik cker wil weten hoe ver ik heen ben , kan ik over 2 weken naar het ziekenhuis, maar dan is het wel inwendig.

19 maart moet ik voor het eerst naar de verloskundige.

wanneer hadden jullie je eerts echo uitwendig?

2. Niet meer actief

Ikke met 11 wkn 4 dgn, heb een prachtige echo (zie album)

3. Dsny

Dsny Actief lid

20 feb 2007
    101
    0
    0
    ik was 8 weken !

4. kaka1984

kaka1984 Nieuw lid

20 feb 2007
    3
    0
    0
    begeleidtser gehandicaptenzorg

mooi hoor! ik moet nog wel even wachten, voel me wel echt zwanger, misselijk lusteloos, en last van mijn onderbuik.

5. Niet meer actief

Oe, prettig :( ben er nu gelukkig grotendeels vanaf, al ging ik vanochtend tegen mn verwachting in, toch weer zomaar uit het niets finaal over mn nek :pale:

Succes met 'geduldig' wachten. :rolleyes:

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    ik met 10 weken ik vind alleen dat het niet echt duidelijk was. Inwendig had ik met 7 weken en die was veel duidelijker

7. Niet meer actief

Ik ben 7 weken en was superduidelijk, als je naar een GEWOON echo bureau gaat mogen ze geeneens inwendig doen mogen ze geloof ik alleen in het ziekenhuis, ik vind het ook erg aan de apparatuur liggen bij de pretecho ging het 10 keer makkelijker als die ouderwetse dino bij het echobureau van de VK :p

8. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik heb bij Merijn een 1e echo gehad met 8 weken omdat ik daarvoor een MK had gehad.
    Ze probeerde eerst uitwendig, maar zei al dat het waarschijnlijk niet zou gaan.
    Maar het ging dus wel! Dus bij mij met 8 weken al.

Bij deze zwangerschap kreeg ik pas met 12.5 weken een 1e echo en die was ook uitwendig maar dat is normaal

9. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik met 7 weken.. en het was nog duidelijk ook ;)

Deel Deze Pagina