Maak me nu al zorgen om kraamweek...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daantje77, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Gelukkig had ik ook een superkraamhulp, ze was gerust een half uur in de badkamer aan het poetsen, elke dag weer, en zo'n grote badkamer heb ik niet, alles glom als nooit tevoren! Stofzuigen, dweilen, de was, eten klaarmaken, noem maar op, ze deed het allemaal.
    Och, ik had ook wel wat anders aan mijn hoofd (al dacht ik heel soms wel van, ooh jee, doet ze dat niet per ongeluk in de droger of dat en dat in de was, volgens mij geeft die kleur af...), kon me niet zo heel druk om het huishouden maken.
     
  2. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Zal mij eerlijk gezegd ook ff een rotzorg zijn :) .

    Als mijn gezinnetje maar goed eet, en mijn nieuwe kleine goed eet en slaapt. Dan vind ik het allemaal prima. ;)
     
  3. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    op zich wel herkenbaar, ieder doet het huishouden op zijn eigen manier en jouw eigen manier is toch het beste en het snelste.

    maar ik ga me daar echt geen zorgen om maken hoor, heb andere dingen aan mn hoofd. gaat vast allemaal wel goed komen.
     
  4. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Mijn mannetje gaat dat allemaal op zich nemen dat weet ik zeker! Hij kan perfect opruimen en poetsen en draait zijn hand er dan ook echt niet voor om! (hij doet het als het echt nodig is, denk dat als ik net bevallen ben dat wel een goede reden is, zwanger zijn en last van BI vind hij een minder goede reden ;) blijft een man hé hahaha )
    Hij heeft er zelf een hekel aan als er visite komt en het is een rommeltje!
    Dus ik denk dat het bij mij prima in orde komt!

    Toen wij allebei full time werkte deed hij echt uit zichzelf 50% of meer in het huishouden.
     
  5. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Nou ik zeg het je eerlijk, ik heb wel een traantje moeten wegpinken toen mijn kraamzorg weg ging. kreeg de avond ervoor ook lichtelijk een paniek aanval (in de zin van: owjeeh dadelijk is ze weg en hoe moet ik het dan doen)

    Maar uiteindelijk is het me meegevallen
     

Deel Deze Pagina