Wat zijn de consequenties bij een stroom schok?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama San, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Gister was ik in mijn nieuwe huis een lamp aan het ophangen en toen kreeg ik een stroomschok.
    Niet echt slim, maar je moet wat als je ongeduldig bent en niet op je hulptroepen kunt wachten.
    Kan dit eigenlijk kwaad, wie kan mij dat vertellen.

Groetjes San
    :(

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik heb geen idee eigenlijk. Misschien even de vk bellen? Gewoon even vragen of dat kwaad kan.

3. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Nou ik heb dus ook geen idee, dacht misschien is er nog wel iemand die zo stom is als ik die het misschien weet. #-o

Ik kan alleen op dinsdag en donderdag tot 17:00 u de VK bellen, vandaar dat ik het hier ff vraag
    ...

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik geloofdat ik ergens(maar vraag me niet waar) wel eens gelezen heb dat het geek kwaad kan voor je kindje. Hij/zij zit goed ingepakt!

5. Niet meer actief

Ik heb dat ook gehad, tijdens mijn 1e zwangerschap en heb de VK gebeld.
    Zij zeiden ook dat dat geen kwaad kon.

6. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Ooh, gelukkig ik ben dus niet de enige die niet van de stroom af kan blijven.. haha :)

Het was ook wel erg stom, maar ja.

Meiden bedankt voor jullie antwoord.

Groetjes

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoi mama san,
    Heb jij het nog aan je VK gevraagd over je stroomschok. Ik heb er net een gehad en wilde weten wat jou vk zei.

8. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Ik kan de VK alleen op dinsdag en donderdag bellen, dus had donderdag gebeld met de assistente. Zij zou het met de VK overleggen en dan zou ze me terug bellen, dat heeft ze tot op heden nog niet gedaan, dus ik ga zo meteen bellen, want ik maak me toch wel ongerust...
    Maar Fleur heb jij ook een stroomschok gehad dan
    ?

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ja ik heb hem ook gehad.
    Heb aan het einde van de middag de VK te pakken kunnen krijgen en ze moest wel lachen ze zei dat ik al de zoveelste was die dag die ervoor belde. dus zijn we niet de enige haha.
    Ze zei dat het echt geen kwaad kan en ik me niet ongerust hoefde te maken. En ik voel de kleine nog hartsikke goed dus zal ze wel gelijk hebben.

10. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Hoi Fleur,

Nou ik heb net gebeld met de VK en die zei dus. We kunnen er weinig mee maar maak je niet druk het is niet ernstig, je kindje zit goed ingepakt.
    Maar ja ik voel de kleine nog helemaal niet dus ik kan daar ook niet vanuit gaan.
    Niet druk maken dus, sterkte nog die laatste paar weekjes ;)

Groetjes San

Deel Deze Pagina