dreumes slaat zichzelf

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby001, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Hallo allemaal

Mijn bijna dreumes slaat zichzelf! En niet zo zacht ook.. met speelgoed of tegen de deurpost... oooh! Ik reageer er maar niet op en ga er vanuit dat het dan ooit weer overgaat maar vind t wel vreemd! Ik werk zelf op een kdv maar heb het nog nooit gezien! Wie wel
    Gr baby001

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Mijn zoontje kan soms heel hard met z'n hoofd tegen de muur of een kastje bonken, niet omdat hij boos is ofzo hoor, hij gaat gewoon met z'n rug tegen de muur zitten en bonkt dan met z'n hoofd naar achteren.
    Ik weet dat mijn zusje vroeger ook met opzet met haar hoofd op tafel bonkte en dan "Boem, ah oh" zei. ;)
    Ik reageer er verder ook maar niet teveel op en ga (hoop) er een beetje vanuit dat het inderdaad een fase is en hij er vanzelf weer mee stopt.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.381
    10.325
    113
    Het is een fase tenminste dat zeggen ze. Niet weten hoe om te gaan met de situatie.( of moe,drukke omgeving,zin niet krijgen, etc)

Negeren en afleiden. Succes

4. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ja hier ook een tijd gehad. Is vanzelf over gegaan

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Dit heeft onze dochter ook gedaan.
    Nu slaat ze zichzelf sporadisch als ze zich bv gestoten heeft.
    Wat ze ook doet is als ze zich gestoten heeft het nog een keer met opzet en gaat ons vertellen en laten zien wat er gebeurde ..

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja mijn zoontje beukt af en toe ook zijn hoofd bewust tegen dingen aan of tegen de muur. Heel apart!

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ja hier slaat ie zichzelf als ik hem corrigeer (als ik zeg dat iets niet mag) en/of omdat hij ergens boos om is (eten niet snel genoeg op tafel ;)). Geen idee hoe hij er op gekomen is, maar hij doet het soms ook dagen niet en dan weer een paar keer wel. Ik negeer het of zeg dat hij zachtjes moet doen. Denk dat het wel minder gaat worden als hij zich beter verbaal kan uiten.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier ook gehad. Compleet genegeerd en is vanzelf overgegaan.

9. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hier zelfde fase, vooral als ze iets niet mag beukt ze met haar hoofd tegen de grond of de kast. Savonds als ze op bed gaat is ze heel boos en doet ze het tegen de spijlen. Ik probeer nu overdag als ze zich zeer gedaan heeft er niet meer zo lang op door te gaan

10. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Mijn broertje bonkte vroeger zijn hele kamer door in de ledikant, hij kreeg er echt een kale plek door op z'n achterhoofd! Hij heeft er niets aan overgehouden ;)

Mijn zoontje bonkt als hij boos is of gefrustreerd met z'n voorhoofd op de tafel. Volgens mij is het een manier om zichzelf te uiten. Schenk er niet teveel aandacht aan, gaat vast wel een keer over.

11. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    Hier was het in het begin om te testen wat er gebeurde als ze zich gestoten had. Dan deed ze het nog een keer om te onderzoeken wat er gebeurde. Nu vooral als ze boos is maar na een paar maanden oefenen beukt ze haar hoofd niet meer op tegelvloer :$ nu tikt ze hem zachtjes aan en kijkt vervolgens of ik wel zie hoe moeilijk ze het heeft ...als ik reageer dan wordt ze driftig en als ik niet reageer ook :( Soms als ze zich per ongeluk gestoten heeft dan verteld ze het aan ons door het nog eens te doen ... ik hoop maar dat het een fase is ;)

12. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Hier hebben we een hoofdbonkster in bed. Ze bonkt zichzelf tegen de spijlen in slaap. Verder gedurende de dag gelukkig niet.
    Zou het inderdaad negeren, het gaat vaak vanzelf over!

13. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hier ook zo'n drama queen. Of ze probeerd dingen/mensen/huisdieren om zich heen te meppen of ze gaat op de grond liggen em met dr voorhoofd tegen de grond bonken en auw zeggen. Koekoek....

14. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    :D dat deed mijn zusje vroeger ook. Kon ik dan weer net van slapen ;).

15. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ach, het is vaak maar een kwartiertje. Hoor wel precies wanneer ze slaapt :D

Deel Deze Pagina