Maak me toch een beetje ongerust

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Leonizzie, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goedemorgen, ik wilde hier mijn vraag even neerleggen, want ik maak me toch wat ongerust.Ik ben nu 6 weken zwanger. Ik heb last van pijnlijke gezwollen borsten, moeheid en obstipatie. Sinds zondag is dit uitgebreid met hoofdpijn (vandaag gelukkig minder) en de gehele dag door vlagen van misselijkheid. Ik schrok dan ook erg toen ik gisterenmiddag ineens een veeg roze bloed op mijn wcpapier had. Toen ik later naar het toilet ging zat er alleen nog wat op toen ik een beetje met mijn vinger naar binnen ging. De rest van de avond leek het weg.Vanmorgen, nadat ik een kwartier op het toilet doorgebracht had (de geneugten van obstipatie) zat er weer roze slijm op het papier. Nu lijkt dat ook weer weg.Hoort dit er echt bij, of moet ik me toch een beetje voorbereiden op het ergste?Ik heb geen last van buikpijn of krampen, wel voel ik heel af en toe een vaag steekje in mijn baarmoeder, maar dit heb ik geloof ik al vanaf het begin van mijn zwangerschap.Alvast bedankt voor jullie antwoord

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Meid je klinkt nog steeds hartstikke zwanger. De kwaaltjes die je beschrijft horen echt bij de zwangerschap! obstipatie komt doordat je darmen door de zwangerschapshormonen lui word en omdat jer dan moet gaan werken op je onstlasting kan er een wondje aan de baarmoedermond ontstaan wat het bloedverlies heeft gegeven,dit kan echt geen kwaad! (wel heel begrijpelijk dat je bent geschrokken hoor)
    TIp: veel drinken! (daar heb je ook de hoofdpijn van)
    Tip: lijnzaadoliecapsules: houden je ontlasting zacht en is teven goed voor je huid nagels en haren!

Imke

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hartstikke bedankt voor het antwoord! Ik heb na vanmorgen ook geen roze vegen meer gezien, dus ik ga proberen weer een beetje te genieten.
    Bedankt voor de tips trouwens, ik ga zeker die capsules kopen.
    Groetjes

Deel Deze Pagina