Hallo, Ik ben morgen 41 weken zwanger, maar ik heb zo ontiegelijk last van mijn bekken ( of iets wat daar zit binnenkant bij de lies ) en de verloskundige laat me nog gewoon lopen, alleen slaap ik bijna niet meer van de pijn, en ik ben zo moe! En ik heb elke keer heel hevig buikpijn.. tenminste onder in men buik, en elke keer steken in mijn vagina.. Ik weet niet goed wat te doen ? Kan iemand mij een tip geven of herkend iemand dit ? Groetjes
Misschien toch morgen je vk bellen en uitleggen hoe je je voelt en wat je voelt. Misschien kan ze kijken of er al beweging inzit en je strippen? Kan me voorstellen dat je het spuugzat bent op deze manier...je zit ook al 1 wk (minimaal) echt af te wachten waarschijnlijk... Succes, ik hoop dat je gauw bevalt! Elmo
Hoi Neutron, Wat Elmo al zei, inderdaad kijken of de mogelijk er is om gestript te worden! Dit is niet altijd mogelijk maar de verloskundige kan in ieder geval bij je kijken of ze je een beetje op weg kan helpen. Met al jouw klachten is het inderdaad moeilijk om nog zo door te lopen. Dus misschien toch even bellen en een afspraak maken voor strippen? Succes! Grt Vanilia
Ik herken wel wat je schrijft, die pijn enzo... Wordt je niet vrolijk van... Ik zou het ook even met je VK bespreken en vragen of ze je wilt strippen. Bij mij helpt het trouwens voor de steken in m'n lies iets als ik ook nog een kussen onder mijn knie leg. Dus gewoon op het matras, dan een kussen, dan een knie, weer een kussen en weer een knie. Snap je? Sterkte verder! Hoop dat je kindje niet lang meer op zich laat wachten!
vervelend zeg, ik zou haar gewoon bellen en zeggen dat het niet meer gaat. Vraag of ze kan kijken of het al rijp is en of ze je evt kan strippen.
He allemaal, Nou heb gisterochtend contact gehad met mijn verloskundige, Jmmr genoeg was (eerst) niet myn favo verloskundige aan het werk ( ja ja ik heb er 3 haha ) en die zei gewoon dat ze niets voor me kon doen en ik moest door blijven lopen met de klachten en alles en ik moest maar doorzetten, Strippen? echt niet je moet je niet aanstellen! gewoon doorlopen! Maarja, ik pikte dit niet, en myn vriend al helemaal niet die werd erg kwaad hier over! en die zei ook van ze kunnen en mogen jou zo niet laten lopen, dus ik het ziekenhuis hier op gebeld, verhaal uitgelegd en krijg te horen dat zolang ik geen verwijs van de verloskundige heb dat ik dus ook niet geholpen word door hun! Ik nog kwaaier, ik ziekenhuis in Groningen gebeld ( woon zelf in assen ) en daar het verhaal uitgelegd, en daar zei het umcg eerst van ja wij kunnen ook niets door zonder dat we een verwijs brief hebben van je verloskundige, dus ook dat hielp niet begon al aardig de hoop op te geven!! maar k naar nog een ander ziekenhuis gebeld in Groningen, weer het verhaal uitgelegt en die vertelde mij : ze mogen jou zo niet laten lopen wat als jij zo door gaat dan red jij de bevalling indd niet! ik dacht hehe eindelijk iemand die me snapt! maar, jammer genoeg krijg ik weer te horen dat zij niets voor mij kunnen doen zonder verwijs brief van myn eigen verloskundige! Ik met een kwaaie kop weer naar mijn verloskundige gebeld! en ja hoor het was 12 uur geweest dus ze waren niet meer in de praktijk! Ik opzoek naar het 06 spoed nummer! ik daar heen gebeld! En gelukkig! Myn favo verloskundige neemt de telefoon op, ik haar het hele verhaal uitgelegd! en zij zei : als er een ziekenhuis is die jou wil en kan helpen vind ik het goed, ik ben nog even bezig en ik ga zo voor je rond bellen in Assen en Groningen! ze belt zou me zo terug bellen! Nog ongv geen half uur later telefoon! ik kon bij dokter Glas terecht in het ziekenhuis, ze kon me niets beloven dat ze wat gingen doen maar ik kon in iedergeval myn verhaal kwijt! zo gezegd zo gedaan, mijn vriend en ik op de fiets naar het ziekenhuis! gesprek gehad met Gynocoloog ( dokter glas ) En hij wou meteen even kijke met de echo, en ja hoor hij ging mij meteen strippen hij snapte ons verhaal compleet en zag zelf ook in dat ik dit niet meer aan kon! met het nieuws erbij, mogt de kleine vannacht niet uit zich zelf komen! moet ik om kwart over 7 weer naar het ziekenhuis bellen, en dan word ik opgenomen in het ziekenhuis en gaan ze me inleiden en ik heb zowieso voor zaterdag onze kleine in mijn armen Lang leve Fransisca en Lang leven dokter Glas!! jullie zijn schatten..!!! Op na de bevalling!! jmmr genoeg alleen nog geen weeën dus ik denk dat ik over een paar uur toch in het ziekenhuis zit! maar ik heb in iedergeval men hulp die ik zo graag wou Thnx voor de reacties! en als uk er is dan laat ik het jullie zowieso weten
Ben blij voor je meid. Super. Wel vreselijk als je tegen die koppige VK's aanloopt die je niet serieus nemen. Maar je hebt je doel bereikt. Hopelijk geeft dit je een beetje rust waardoor je wat meer kunt ontspannen. Je bent er bijna.. Heel veel succes/sterkte met alles wat er nog op je te wachten staat.