2 dutjes tussen 2 voedingen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Olifantje, 8 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Mijn zoontje werd vanochtend wakker rond 6u en om 6u30 kreeg hij de fles. Om 7u werd hij alweer moe en heb hem naar bed gebracht.
    Toen viel hij meteen in slaap en heeft tot 9 uur geslapen.
    Toen werd hij wakker en wou niet meer verder slapen en heb ik hem in de box gelegd om te spelen aangezien het nog geen tijd was voor een fles en hij geen honger had. ;)
    Na ruim een uur wakker te zijn geweest, heb ik geprobeerd een flesje te geven aangezien er 3u15 tussen de 2 voedingen zat.
    Maar hij weigerde te drinken en overstrekte zich als een plank. ;)
    Dus ik heb hem meteen naar bed gebracht en daar viel hij meteen in slaap.
    En nu zit ik dus te wachten tot hij weer wakker word. Scheelt wel weer dat ik niet hoef te rekken tot hij honger heeft. :D

Gisteren deed hij dit ook al, 2 dutjes tussen 2 voedingen.. Wie zijn kindje deed dit ook? :)
    Ik hoop dat dit het begin is van het langere wakker zijn, want hij heeft maar een vreemd ritme.. :p

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha hier is het ook hoor hij krijgt om de 4 uur...

Isdan ongeveer een uur a anderhalf wakker gaat naar bed slaapt 3 kwartier en komt dan weer moeilijk in slaap en soms helemaal niet met als gevolg weer een x naar bed en daarna de fles

3. YouBri

YouBri Actief lid

28 jan 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelde.

4. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Dat gaan wij nu ook doen. Max heeft hazenslaapjes van 30 à 45 min en dat is te kort tussen een fles van 4 uur. Vaak huilt hij dan vermoeidheid. We proberen het nu zo

07:00 / 07:30 fles
    07:30 / 08:15 slapen
    08:15 / 09:30 spelen
    09:30 / 10:00 slapen
    10 uur bad, aankleden
    11 uur fles
    12:00 bed
    Etc

Deel Deze Pagina