Zwaaien naar de vogeltjes; zo lief!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ikkie97, Feb 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,905
    3,932
    113
    Haha, na diverse topics met gekke vragen plaats ik er ook eens eentje gewoon voor de leuk.
    Mijn dochtertje heeft sinds kort het zwaaien ontdekt, erg grappig. Zitten we aan tafel, gaat ineens dat handje omhoog, soms draait ze wat met haar handje :) en als we terug zwaaien is het natuurlijk helemaal een feest.
    Ze ligt nu in de box naar buiten te kijken. In de voortuin staat zo'n voedertafel en aan de boom hangt zo'n huisje met vogelvoer. Vindt ze prachtig om naar te kijken en dan zwaait ze af en toe ook naar de vogeltjes:D zo schattig. Alleen wel sneu dat ze niet terug zwaaien natuurlijk ;)

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Aw, wat lief! :)

3. jols

jols Bekend lid

Dec 26, 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Schattig zeg

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Wat lief! Misschien zwaaien ze welbterug, door te wapperen met hun vleugels ;)

5. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Haha, wat schattig he die eerste zwaaitjes :). Mijn dochter zwaaide altijd naar de kat. Tegenwoordig (16mnd) heeft ze volgens mij eindelijk door dat hij nooit gaat terugzwaaien, maar nu heeft ze wat nieuws waarbij ze naar hem toe loopt tot ze vlak voor hem staat en dan heel lief "hallo" zegt, terwijl ze haar hoofdje schuin houdt. Helaas voor de kat zegt ze het vaak net iets te hard, waardoor hij zich soms rot schrikt als hij ligt te slapen :p.

6. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Zo lief hé!
    En straks zwaait ze naar alles.
    Mijn dochter zwaait nog steeds overal naar, de maan, een vlieg etc.
    Paar maanden terug zag ze een duizendpoot, toen die tussen de stenen wegkroop stond ze te zwaaien en ´daadaa´ te roepen :D

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,905
    3,932
    113
    haha ja echt leuk is dat.
    Hier zwaaide ze vanmorgen ook door het raam naar een voorbijlopende kat :)

Op commando zwaait ze echter niet :) zonet was mijn moeder hier en toen ze weg ging ik maar zeggen: zwaai maar naar oma, zwaai dan! Maar nee hoor. En mijn moeder was de deur uit en JA daar ging het armpje nog omhoog ;)

8. sundance11

sundance11 Actief lid

Jul 24, 2011
    328
    0
    16
    haha leuk he dat zwaaien, daar begon het hier ook mee.

Nu begint ze te wapperen met haar handen als ze een vogel ziet. En zegt ze oeh daar! (14 maanden)

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,053
    2,554
    113
    Limburg
    Zo schattig he, dat zwaaien. Hier wordt ook altijd vol overgave naar de katten gezwaaid. Maar dat is ook omdat we altijd doei beestjes en welterusten beestjes zeggen als we weg gaan of als hij naar bed gaat.
    Vandaag deed hij voor het eerst heel voorzichtig naar vreemde mensen zwaaien. We stonden in de winkel en mensen waren naar hem aan het lachen. Toen ging heel voorzichtig zijn handje even omhoog en omlaag.

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    aaaah lief, die van mij zwaait z'n kamertje dag als hij heeft geslapen :p

Share This Page