Hoi meiden, toen ik donderdag wat bloed ging verliezen moest ik van de vk afwachten omdat dit nix hoefde te betekenen, maar ik wist dat het niet goed zat. Vrijdagmorgen weer gebeld en hetzelfde antwoord omdat ik geen buikpijn had en het niet erger was geworden. Toch nog een x gebeld en gevraad of ik de afspraak voor mijn echo (4 okt) mocht verzetten omdat ik het niet vertrouwde. Deze was verzet naar 18 sept maar het heeft niet zo mogen zijn. Toen het bloeden erger werd heeft mijn vk met spoed een afspraak gemaakt voor een echo en ik kon meteen terecht. Wat mijn vriend en ik al vermoedden werd waarheid. Dit bloeden is waarschijnlijk de miskraam die nu in gang wordt gezet want ons kindje was met 6 weken al gestopt met leven . Nuis het afwachten of mijn lichaam ons kindje vanzelf laat gaan. Ik had vrijdag vrij gekregen van mij baas en heb dit nu om laten zetten in ziektewet. Weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan. Hoe zijn jullie hiermee om gegaan? Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het ff kwijt. Groetjes Neera
Ach meid, Wat erg! Ik heb zelf ook miskramen gehad. Als het bloeden al begonnen is, probeer het dan vol te houden om geen curretage te doen. Ik zou tot het vruchtje eraf is gekomen thuis blijven. Je wilt toch niet op je werk een miskraam krijgen. Het is al begonnen, dus het zal echt geen weken gaan duren. Waarschijnlijk ga je wel buikpijn krijgen, maar zodra je het vruchtje kwijt bent, is die vaak weer over. Ik weet dat het een cliche is, maar veel mensen worden snel weer zwanger. Probeer het snel een plekje te geven en ga verder met zwanger worden. Als je weer zwanger zou zijn, kun je weer naar de toekomst kijken en hoef je niet terug te kijken op de miskraam. Tenminste dat vond ik. Veel sterkte en succes de komende dagen (en de dagen erna). Veel liefs, Pechvogel
Jeetje, wat verdrietig! Heel veel sterkte gewenst! Ik had precies hetzelfde als jou. Met 9 weken begonnen met bloeden, maar het vruchtje was maar 6 weken. Ik ben gecuretteerd. Probeer het allemaal rustig te verwerken en daarna weer een beetje naar de toekomst te kijken. Het is niet niks wat er nu allemaal gebeurd. Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven...
Wat vreselijk naar voor je, heel veel sterkte. Je moet hier nu doorheen, dat is niet anders, en dat is een hel Geef ruimte aan je verdriet, huil wanneer je er behoefte aan hebt, praat erover zo veel je wilt. Na een tijdje ga je heel langzaam weer meer vertrouwen hebben in de toekomst en ga je je daarop richten (in die fase zit ik nu). Maar eerst moet de ergste schok weg ebben.
Hey meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. En voor iedereen die dit ook heeft mee gemaakt heel veel sterkte Liefs Neera
neera ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het vruchtje je er snel uitkomt. En duurt het je te lang dan zou ik vragen voor een curretage want dan kan ook, maar natuurlijke weg is natuurlijk altijd beter. Sterkte meis ik weet wat het is. xxx joyce
Neera, allereerst heel veel sterkte. Tja, hoe je met een miskraam om moet gaan. Dat is voor iedereen toch weer anders. Erover praten helpt in ieder geval (lekker op dit forum of gewoon met diegene waarbij jij jezelf het prettigst voelt om erover te praten) en als je wilt gaan werken ga je werken, zo niet, meld je dan lekker ziek. Gewoon doen wat jou het beste lijkt. Neem in ieder geval de tijd voor jezelf en heb je even een dip, brul het dan maar even lekker uit. Je verdriet wordt er niet minder van, maar het lucht in ieder geval even op.
Hoi Neera, Wij kwamen er tijdens de eerst echo met ruim 9 weken achter dat ons vruchtje niet levensvatbaar was. Het zou niet ouder dan 5 weken geweest zijn. Ik heb op een curretage aangedrongen omdat ik er emotioneel helemaal doorheen zat en ik thuis nog een kind had om voor te zorgen. Ze wilden mij eerst nog een paar weken door laten lopen om te kijken of het spontaan kwam. Ik heb gelukkig nooit bloedverlies gehad of buikpijn maar aan de andere kant door de curretage er nooit afscheid van kunnen nemen. Ik wens je heel veel sterkte toe en gelukkig ben je op dit forum nooit alleen. Liefs Senninha
Bij mij is het in de 5e week misgegaan. Heb 3 weken gebloed, maar het kwam er niet uit. Nu heb ik medicijnen gekregen om het eruit te laten komen en heb gisteren de hele dag gebloed, met dikke stukken (sorry...) erbij. Dus het is er nu uit. Geen buikpijn gehad gelukkig. Jij veel sterkte!