Maak me zo'n zorgen...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Josien, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hey

hier ook een positief berichtje over bloedverlies.
    Ik heb toen ik 6 week zwanger was ook een bloeding gehad van 4 uur lang.Ik begon ineens heftig te bloeden.De dag erna naar het ziekenhuis want de gyn wou wel kijken hoe het zat met het bloedverlies.Ze zeiden ook tegen mij dat er waarschijnlijk niks te zien was omdat ik te kort zwanger was om iets te kunnen zien.Maar toen ik de echo kreeg bleek er een vruchtzakje te zitten met een kloppend hartje.rond de 6 week gaat het hartje kloppen en bij de een iets eerder dan bij de ander dus het zou goed kunnen dat het bij jouw nog net niet klopte en volgende week wel.
    Daarna nog twee keer een bloeding gehad en alles bleek goed te zijn met de beeb.

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ik hoop ook dat het goed zit bij ons allemaal!
    ik heb net nog een test gedaan... stom! ik weet het, maar ik had zoiets van misschien is hij wel negatief, dan weet ik het tenminste zeker! maar hij was nou juis hartstikke positief, heb 2 weken geleden drie keer gestest en de streep was steeds heel licht en nu ik vanmiddag testte meteen een dikke vette 2e streep... tja... ook dan ga je weer twijfelen! zou hij niet vager moet zijn?

als het dan mis is wil ik gewoon bloed verliezen of buikpijn krijgen ofzo, maar dat heb ik helemaal niet, voel me gewoon nog zwanger... :(

liefs rebbel

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Josien,
    Heel veel sterkte met afwachten meid!
    Maarja zoals de andere meiden ook zeggen, het kan nog alle kanten op.
    Als je echt bloedstolsels etc verliest heb je een grote kans dat het echt mis is. Maar tot die tijd maar even tot maandag wachten, en blijven hopen op goed nieuws.
    Ik hoop met je mee!

X Neia

Deel Deze Pagina