Hee Daantje, dat is ff geleden dat ik wat van je lees! Wat een dom wijf zeg die assistente ik had haar echt helemaal verrot gescholden zal ik je zeggen als ze aan mijn kinderen komen dan zijn ze de sjaak.. Ik kan me niet voorstellen dat ze je 4 weken hadden laten tobben om er dan achter te komen dat je weer bloed moet prikken met je mannetje. Heb je de kinderarts nog verteld wat jij eran vind en hoe je bent behandeld. Je kunt overigens een officieele klacht indienen, gewoon doen.. stom mens dar zeg!! Hoop dat giorgio snel weer beter is.
Heel veel succes!! Kan me voorstellen dat je je erg ongerust maakt. Wellicht kun je een klacht of brief schrijven omdat deze gang van zake natuurlijk niet de bedoeling kan zijn.
even van me afschrijven doe al 2 nachten geen oog dicht omdat ik me zoo druk maak om m'n kleine ventje...veel mensen zeggen tegen me '' je moet positief denken, alles komt goed'' maar ik denk dat als het hun eigen kindje betreft je ook niet meer zo makkelijk positief denkt en bang bent dat er iets mis is.. ook zit Giorgio nog steeds niet lekker in z'n vel.. vannacht heeft hij weer 14 uur geslapen en hij was net een uur wakker en viel alweer bijna om van de slaap..
Meis volg je gevoel, jij weet als geen anders als er iets mis is met je kindje. Ik zou er ook wakker van liggen. De wachtdagen zullen voor je gevoel vast een eeuw duren. Dikke knuf.
Tot wanneer moet je nou wachten meis? Anders vraag je een s.o aan bij ander ziekenhuis of bel je je zorgverzekeraar of je ergens anders sneller terechtkan
Ik snap je bezorgdheid zo goed. Tuurlijk moet je positief denken en dat doe je ook. Maar je bezorgdheid en angst dat er iets ernstigs met je kindje is overheerst. En dat is heel begrijpelijk meis! Ik zou ook proberen denk ik om eventueel via een andere weg meer info te krijgen of meerdere onderzoeken. Dan heb je voor je zelf iig ook het idee dat je actief bezig bent ermee en vaak voelt dat goed. Heel veel sterkte!
Jee wat een spanning meid. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk mee zal vallen...... Maar klinkt idd niet goed dat je ventje zoveel slaapt en geel ziet, dat heeft ook met de leverfunctie te maken. Heeel veel sterkte met wachten op de uitslag!
Hoi meiden! Dankje voor het medeleven, doet me goed! Volgende week woensdag krijgen we de bloeduitslagen en dan horen we hoe we nu verder moeten. Meer ondernemen of een ander ziekenhuis heeft op dit moment dus helaas weinig zin, we zullen eerst de uitslagen moeten afwachten Liefs Daantje
En de uitslagen kunnen niet versneld worden? Mijn uitslagen van Prius onderzoeken duurden 6 weken, maar omdat de gyn wegging uit t ziekenhuis, kon het ineens in 4 weken. Misschien kun je bij je ha aangeven dat je je erg veel zorgen maakt en misschien dat hij/zij dan iets kan betekenen? Succes !
Heel veel bloedonderzoeken moeten naar een ander zkh gestuurd worden omdat ze het in ons zkh niet konden, en dingen moesten als het goed is ook op kweek, dus denk niet dat het eerder kan
Ik snap het. Echt moeilijk dat wachten. Je kan jezelf zo gek maken (en begrijpelijk). Misschien is het toch een goed idee om het eens met je huisarts te bespreken? Al is het alleen maar om je angsten en onzekerheden uit te spreken, misschien kun je iig iets gerust gesteld worden... Sterkte meis!!
Oh meis, verschrikkelijk, ook dat nog. Begrijp dat je je erge zorgen maakt. Duim voor je mooie mannetje dat het allemaal meevalt en niks ernstigs is. Heel veel sterkte met het lange wachten, houd je taai, ik denk aan jullie.
Goed dat je op je strepen bent gaan staan! Ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat je zoontje zo snel na een slaapje van twee uur bijna omvalt. Mijn kinderen slapen goed en veel maar na een middagslaapje van twee uur kunnen ze er weer helemaal tegenaan! Beterschap en hopelijk heb je snel een uitslag!
Jeetje daantje, kan me echt wel voorstellen dat je je enorm druk maakt, het gaat tenslotte om jou kindje!!! Overigens is een gamma Y bepaling wel heel snel gedaan hoor dat is een chemie bepaling die cito in 1 uur bekend is... Kweken zullen idd wel lang duren, zeker als het naar een ander ziekenhuis gestuurd moet worden. Meid ik hoop voor jullie dat alles goed is!
He Daan, Ik weet niet goed wat te zeggen en wilde alleen maar even laten weten dat we aan je denken. Als je je verhaal kwijt wil weet je me te vinden he. Wat een hork van een assistente zeg. Zou ook een klacht indienen tegen haar (niet dat je daar nu nog niet aan hebt maar misschien geeft het je later toch wat voldoening nog). Knuffie.
Ik ga het er wel nog met de kinderarts over hebben dat ik het (zachtjes uitgedrukt) niet netjes vond dat de assistente belde dat er iets mis was in het bloed maar vervolgens niet wist te zeggen hoe of wat en pas voor 23 maart een afspraak had Ik weet ook niet in hoeverre de assistente van de kinderarts zelf moest bellen Het kan best zijn dat de kinderarts haar opdracht heeft gegeven om mij zelf te bellen met de slechte uitslag ipv dat de arts zelf wou bellen en dus niet anders kon. Ga het er iig ng over hebben, zelfs de huisarts vond het schandalig Normaal mag alleen een arts de uitslagen doorbellen aangezien er meestal altijd vragen over de uitslag zijn.
Heb je mooi goed, maar voor nu heb je wel wat anders aan je hoofd. Ik wens je alle kracht toe om de dagen een beetje door te komen.