Jeetje, wat zul jij verschrikkelijk bezorgd zijn om je zoontje En begrijpelijk! Hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen! Sterkte! Over de assistente zeg ik maar niets, mijn bloeddruk is al hoog zat.
Hoi meiden Giorgio heeft vannacht 17 uurtjes geslapen en is nu alweer omgevallen van de slaap en ligt alweer te slapen tot morgenvroeg een uurtje of 10 gok ik ook eet hij al 3 dagen niks omdat hij simpelweg te moe is om te eten ( en dat terwijl hij normaal voor 3 eet) Maandag maar naar het ziekenhuis bellen of ze nog niks weten, want dit kan zo niet langer maak me echt mega zorgen!!
Jeetje Vind dit zo ontzettend zielig voor je zoontje. Ze zullen in het ziekenhuis ongetwijfeld hun best doen maar mocht er nou maandag nog niets bekend zijn dan zou je best mogen eisen dat ze er wat haast achter zetten hoor want dit kan toch idd niet! Wil je nogmaals ontzettend veel sterkte wensen!
Als je je zo,n zorgen maakt nu zou ik anders de HAP post bellen? Niet willen eten en zoveel slapen lijkt me helemaal niet goed. Wil je even veel sterkte wensen, vreselijk zo dat afwachten.
Arm ventje, ik heb zo met hem te doen en met jou ook. Dikke knuf en ik hoop dat je maandag meer weet. Hou je ook een logboek bij met hoelang hij slaapt, zodat je dat kan overleggen als het nodig is?
sterkte met je mannetje meis, ik zou me ook razend ongerust maken. hoop dat het meevalt. Misschien een idee om van die groente-fruit sapjes te halen en drinkontbijt ofzo? dan krijgt hij makkelijker toch wat binnen.
Ik zou niet wachten tot maandag. Jij merkt duidelijk dat er iets echt niet goed zit. Zou toch maar de HAP bellen.
ik hoor net dat je ook nutridrink kan vragen aan de ha. daar zitten ook voedingsstoffen in. drinkt hij wel genoeg?
Ze kunnen vrees ik toch niks doen als de bloeduitslagen afwachten. Er moet uitkomen waarom de alkalische fosfatase 3000 is terwijl hij maar max 300 mag zijn ( wat waarschijnlijk iets aan zijn lever of botten betekend) en dat vinden ze helaas niet dringend genoeg in het zkh. Zolang hij nog poept/plast/ niet ziek is, geen koorts heeft kunnen ze weinig doen. Hij drinkt gelukkig wel goed. Hij ligt nu rustig te slapen en maandag bel ik meteen op naar de kinderarts en eis dat er spoed achter gezet word. Mocht hij morgen nog moeër worden trek ik meteen aan de bel
Ja, dat is ook wel zo. Wachten op uitslagen duurt altijd zooo lang. Veel sterkte en dikke knuffel voor je zoon.
Net met de poli kinderartsen gebeld en hun hebben met het laboratorium gebeld en de uitslag kon volgens het lab tot 2 weken duren aangegeven dat we ons erge zorgen maken omdat hij nog steeds 's nachts 17 uur slaapt en overdag 2 (19 uur Vd 24 uur per dag dus) als het goed is belt de kinderarts ons vanmiddag terug ga meteen vragen of ze het bloed nu niet met spoed kunnen controleren, want nog 1,5 week wachten dan word ik gek hij eet gelukkig momenteel wel weer, dat is al een zorg minder, maar ik eet nauwelijks, maak me veelte druk liefs Daantje
joh wat een gebed zonder einde zo! 19 van de 24 uur slapen vind ik abnormaal veel! (duhu) dus als ze er geen spoed achter zetten snap ik het niet.. Ik vind niet dat je je veel te druk maakt. Het gaat om je kindje.. Als daar iets mee is ,.... pfff
jeetje meid ik lees je verhaal! ik hoop echt dat je snel de uitslag hebt en dat er wat aangedaan word!
Ik lees met spanning met je mee. Jeetje wat frustrerend. Maar probeer ook goed voor jezelf te zorgen want de kleine heeft je hard nodig!
Goed dat je aan de bel hebt getrokken. Spreek je zorgen uit. Benieuwd wat de KA straks zal zeggen. Kwebbel
Joehoe! De alkalische fosfatase is gedaald naar 1100 terwijl hij eerst boven de 3000 was volgens de kinderarts. Nog steeds te hoog, want hij mag maar 300 zijn. Volgende week maandag moeten we weer naar de kinderarts toe en hopen we de andere uitslagen te krijgen en hopelijk zijn deze goed en is er niks met zijn botten/lever. Maar waarom hij dan 19 vd 24 uur slaapt??!
Die uitslag is iig een stuk beter. Kon het geen kwaad dat hij zo lang slaapt omdat ze je pas volgende week maandag terug laten komen? Ik snap dan alleen niet waarom het lab zegt dat de uitslag nog wel een week kon duren. Of staan er nog meer dingen op kweek?