Maak me zorgen! Blaasontsteking of weer dreigende vroeggeboorte?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linie, 5 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    #21 Linie, 7 sep 2017
    Laatst bewerkt: 7 sep 2017
    Oh echt.. Dat is schrikken! We zijn even ver zie ik..
    Ja vandaag nog steeds veel pijn en begin steeds minder te geloven dat dit van een blaasontsteking komt. Vandaag ben ik ook met een kruikje op de bank gebleven, wat geregeld voor mijn dochtertje.
    Mijn baarmoederhalsmond was gisteren 4 cm. Maar toen het bij mijn eerste zwangerschap ging rommelen, exact ook met 21 weken dus, was die ook nog goed en werd in de weken daarna snel korter. Ben er dus ook niet erg gerust op.

Krijg jij nog geen weeënremming? Sterkte!

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nee omdat de bmh niet veranderd zien ze het niet als weeën maar noemen ze het onrustig als gevolg van de ontsteking al heb ik ook vanaf week 11 al bloedverlies dus mijn buik was al wat gevoelig.
    Mocht de bmh verkorten Word ik overgeplaatst naar een academisch ziekenhuis en gaan ze het met medicatie proberen te remmen.
    Krijg vanavond phetadine toegediend zodat het hopelijk wat meer gaat ontspannen allemaal.

3. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Hopelijk heeft het al een beetje geholpen? Wat naar zeg al zo lang bloedverlies! Weten ze hoe dat komt?
    Ik heb in week 13 een flinke bloeding gehad, vond ik ook al zo schrikken. Geen duidelijke oorzaak gevonden, wellicht de placenta die toen nog wat laag lag.

Ja, ik ben in mijn vorige zwangerschap ook overgeplaatst naar het EMC Sophia. Hopelijk is het nu niet nodig voor je en wordt het weer rustig.
    Is wel mijn angst, weer een ziekenhuis opname. Lijkt me nog erger nu we al een dochtertje hebben. Jij ook al 2 kindjes zie ik, kun je thuis een beetje loslaten? Lijkt me zo moeilijk. Sterkte!

Deel Deze Pagina