Goedemorgen Dames, Wij willen graag een laptop kopen. Niet al te gek duur. Wij willen em alleen maar gebruiken om wat op internet te zitten en mijn vriend vond het altijd wel leuk om op pokerstars te zitten. Waarop moeten wij letten? Ben niet zo.n held erin. Heb er eigenlijk niet echt verstand van Liefs Sascha
HP Pavilion 15-au011nd - HP Store Netherlands Wij hebben een maand geleden deze gekocht en zijn er super tevreden over. Een kleine , snelle alleskunner. Goed betaalbaar ook.
Dankje zal zo even kijken! Maar wie weet wat intel in houdt? Want zie intel core intel pentium enz enz
Ik zou als eerste kijken naar: - prijs/budget - schermgrootte (een 'gewone' 15.6 inch of kleiner of juist groter, ik wilde 13 of 14 inch) - minimum grootte harde schijf (ik heb veel foto's /video's van dochter, dus wilde als eis minimum 1 TB, maar anders kan 500 GB ook) Daarna keek ik naar: - merk - procesor (intel enz er zit een bepaalde volgorde in wat beter/sneller is) - werkgeheugen (hoe snel hij werkt met meerdere taken tegelijk open bijvoorbeeld). Heb je een vriend of kennis die er handig mee is? Of ga eens naar de Media markt, een beetje kijken/voelen/vergelijken wat er allemaal te koop is, dat helpt ook om er een beetje feeling mee te krijgen. Er is inderdaad heel veel keus!