aanstaande zaterdag wordt ons 2e zoontje alweer 2 jaar. dan zal ik verhuizen van dit forum naar het peuter/kleuter forum. nog even 3 dagen een dreumes en dan alweer een peuter. wat gaat het toch hard. het lijkt nog zo kort geleden dat hij babyaf was en een dreumes werd toen hij 1 jaar was. nog een half jaar en dan gaat hij naar de peuterspeelzaal. bij mijn oudste zoontje vond ik het al erg hard gaan die wordt in maart ook al weer 5, maar met hem lijkt het allemaal nog sneller te gaan. als ik het babyalbum bekijk denk ik waar is die tijd toch gebleven., maar aan de andere kant vind ik elke leeftijd wel wat hebben. hij kan steeds meer en gaat nu ook echt met zijn broertje spelen. ... groetjes wendy.
Alvast gefeliciteerd! Kan me goed voorstellen dat het raar is.. Ze worden echt zooooo snel groot. Als ik naar Sverre's babyfoto's kijk denk ik ook 'Huh?! Is dat pas dit voorjaar geweest?!'
Hey! Alvast gefeliciteerd en wat gaat dat hard he! Sophie word in maart alweer 2! Heb vorige week haar babykleertjes uitgezocht voor de kleine die gaat komen en het leek net of ze het vorige week nog aan had,kan mijn niet voorstellen dat dat bijna 2 jaar geleden is....en dat ze over 2 jaar alweer naar school gaat.......echt nog niet aandenken!