Beste verloskundige(n), Ik ben momenteel alweer bijna 24 weken zwanger. Vanaf ongeveer week 17 voel ik de baby dagelijks, de ene keer meer en/of harder dan de andere keer. maar ik voel haar wel. Nu voel ik de baby eigenlijk helemaal niet meer af en toe wat vage " plopjes " waarvan ik niet met zekerheid durf te zeggen dat dit de baby is. Thuis luister ik soms naar het hartje van mijn meisje met de angelsound, dit gaat de laatste dagen ook wat moeilijker, misschien door het draaien van de baby ? Ik ben enorm onzeker. en sta onder controle van het ziekenhuis. Volgende week vrijdag hebben we een afspraak staan bij de arts op het ziekenhuis. Moet ik nu eerder gaan, of hoef ik me weinig zorgen te maken ? Alvast bedankt voor het antwoord. Groetjes, Ilona
hoi Ilona, je hoeft de baby nu nog niet elke dag te voelen.Die plopjes zijn wel bewegingen van de baby hoor. De baby heeft nu nog alle ruimte en kan ook naar achteren trappelen en dan voel jij er niets van. Geen zorgen dus, geen reden om eerder naar de arts te gaan. Mirjam